04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۵۲۲2572

زمین خاکی چهار دیواری کوی سلمان فارسی برای اجرای تعزیه آماده شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

با توجه به این که 40 رورز دیگر به فرا رسیدن ماه محرم و آغاز اجراهای تعزیه خوانی در شهرستان شوش باقی مانده است ، هیئت تعزیه خوانی حضرت علی اصغر(ع) با همکاری مهندس یوسف زمانی شهردار شوش و سید کریم داودی شهردار کوی سلمان فارسی میدان چهاردیواری این منطقه جهت اجرای تعزیه آماده شده است.

به گزارش شوش نیوز ؛ بیش از 12 سال است که هیئت تعزیه خوانی  حضرت علی اصغر(ع) از ساعات اولیه صبح تاسوعای حسینی تا ظهر  در زمین چهاردیواری کوی سلمان فارسی اقدام به اجرای کامل واقعه ی عاشورا به صورت تعزیه می نمایند .

بنا به گفته ی علی نیسی کارگردان این تعزیه در سال 1396؛ برای  آماده سازی میدان محل برگزاری تعزیه مهندس  کرد معونت شهردار شوش نیز همکاری داشته و بر خود ضروری دانست که از واحد موتوری واسیل سنگین شهرداری شوش و حسین بدوی و کلیه ی رانندگان لودر و کمپرسی های شهرداری قدردانی نمایند .

شایان ذکر است مدیریت هیئت تعزیه خوانی حضرت علی اصغر(ع) به عهده ی حیدر آقاخانی می باشد که  از یک ماه پیش روزهای زوج هفته  تمرینات  تعزیه را یا حضور بیش از 50 نفر بازیگر کلامی در منطقه ی ابراهیم آباد آغاز نموده تا بازیگران بدون استفاده از نسخه به ایفای نقش بپردازند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست