04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۲۲2642

شریف احمدی گفت : اگر برای خدمت به محرم و صفر خلوص نیت باشد ، گره ای در کار وجود نخواهد داشت

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 22 چهارشنبه 22شهریور1396 در حالی که گروه تعزیه خوانی حضرت علی اصغر(ع) در حال تمرین بود ، رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در محل تمرین حضور یافت .

به گزارش شوش نیوز ؛ وی پس از دیدن قسمت هایی از اجرای تعزیه ، ضمن قدردانی از زحمات بازیگران و عوامل فنی ، خلوص نیت در عزاداری ها را شرط اول دانست و گفت : اگر می خواهیم که مردم از اجرای ما پیام واقعه ی عاشورا را بر داشت کنند ؛ اگر می خواهیم که در این راه مشکلات و موانع به دست خود امام حسین(ع) مرتفع شوند ، می بایست قبل از آغاز هر گونه عزاداری خلوص نیت داشته تا خداوند یار و یاور ما باشد و اگر چنین باشد گناهان یک ساله ی ما بخشوده خواهد شد .

وی افزود : یکی از مراجع تقلید که نام آن در ذهنم نیست می گوید یکی از روزها به خواب عقیق فرو رفته و در خواب دیدم که از این دنیا رفته ام و مرا برای ورود به بهشت به جایی بردند که امام محمد باقر(ع)  از تمام مراجع تقلید می پرسید که این فتوا را بر اساس چه معیاری گفته ای ؟ و یا آن فتوا را چرا با احتیاط واجب معرفی کرده ی ؟ خلاصه دیدم تا زمان من فرا برسد ممک است چند روزی طول بکشد که ناگهان متوجه شدم امام حسین(ع) جلوی درب دیگری ایستاده و بدون سئوال و جواب مردم را به وارد شدن به بهشت دعوت می کند ؛ من هم به آنجا رفتم ولی وقتی نوبتم رسید امام حسین(ع) فرمود : « شما باید به آن درب بروید  ، این در متعلق به اشخاصی است که خدام امام حسین(ع) بوده اند » . پس شما که برای تعزیه  تمرین می کنید بدانید اگه این کارتان برای خود نمایی نباشد و خلوص نیت داشته باشید بدون سئوال و جواب به بهشت خواهید رفت . 


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست