04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۰۰۲2925

سومین جشنواره مسابقات قرآنی مهدی موعود(عج) مدرسه قرآنی مرصاد شهر شاووربا معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به کار خود پایان داد.

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

این جشنواره به مناسبت فرا  رسیدن هفته قرآن از تاریخ 26 آذر ماه لغایت 29 آذر ماه با حضور 283 قرآن آموز در مقطع دوره ابتدایی اول و به مدت 4 روز برگزار گردید.

 

به گزارش شوش نیوز ؛ تعداد 55 نفر از قرآن آموزان به مرحله نهایی راه یافته و به رقابت پرداختند.در نهایت پس از داوری توسط داوران محترم، از هرپایه تعداد سه نفر و در مجموع 9 نفر به عنوان قرآن آموزان برتر معرفی و جوایز ویژه این جشنواره را از دست مسئولین که در حضور اولیای آنان برگزار شد دریافت نمودند.

 

مجید نیسی مسئول کمیته فنی سومین جشنواره قرآنی مهدی موعود(عج) در گفت و گو با شوش نیوز اسامی برندگان نهایی رو بدین شرح اعلام کرد:


 

پایه اول: مقام اول: الیاس چنانی؛ مقام دوم:علی اکبر سواعدی؛مقام سوم:علی هردان.

 

پایه دوم:مقام اول:مرتضی بدویان؛مقام دوم:خلیل میاحی؛نفر سوم:مجتبی لطیفی

 

پایه سوم: مقام اول: علی چه بیشاط ناصر؛مقام دوم:هانی چنانی؛مقام سوم: بشیر منصوری.

 

ناگفته نماند نونهال 8 ساله خلیل میاحی به عنوان نفر برتر کنفرانس شرح حدیث علوی در این جشنواره معرفی گردید.


 

تقدیر و تشکر:

 

وی در ادامه افزود : از تمامی معلمان و پرسنل زحمتکش مدرسه قرآنی مرصاد،اولیای قرآن آموزان و اشخاص خیری که پشتیبان این برنامه بودند تقدیر و تشکر می نمایم و از پوشش خبری و اطلاع رسانی کافی جریان جشنواره توسط عباس کرم اللهی  مدیر مسئول و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز قدردانی نموده و آرزوی آن را دارم که همیشه در پناه قرآن موفق و پایدار باشند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست