04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۰۲۳2976

آشنایی با دانیال یزدانی قاری ممتاز شهرک بهرام

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

با توجه به این که دانیال یزدانی دانش آموز عضو کانون فرهنگی و هنری    امور مساجد اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در مسابقات قاریان کشور موفق به کسب مقام اول در بخش قرائت شده ، برآن شدیم که وی را به مخاطبین شوش نیوز معرفی نماییم : 

شوش نیوز :

متولد چه سالی هستید و از چه سنی به قرآن رو آوردید ؟

دانیال یزدانی :

بسم الله الرحمن الرحیم ـ دانیال یزدانی هستم ، 18 ساله ، و از سن پانزده سالگی به قرآن رو آوردم .

شوش نیوز :

از زمانی که به قرآن رو آوردی چندبار به مسابقات راه پیدا کرده ای ؟

دانیال یزدانی :

تا کنون چهار بار در مسابقات شرکت کرده ام ، سه بارآن در شهرستان بوده و هر سه بار در کلاس های « دوم ، سوم و چهارم دبیرستان  مقام اول کسب نموده ام .  یک بار هم به مسابقات کشوری رفته ام .

شوش نیوز :

مشوق شما چه کسی بوده است ؟

دانیال یزدانی :

پدرم بهترین مشوق من بوده و با توجه به این که در ورزش و رشته ی فوتبال قبل از سانحه ی رانندگی فعالیت داشته اما چون  نماز خود را همیشه در مسجد می خواند و الان هم با این وضعیت به مسجد می رود مشوق من شد تا به قرآن رو آوردم .


شوش نیوز :

تا کنون چه کسانی به عنوان مربی با شما کار کرده اند و تأثیرگذارترین مربی که شما را به مقام اول کشوری رساند کدامیک بوده است ؟

دانیال یزدانی :

حیدر کاظمی ، سید علی موسویان ، قاسم مختبا ، اسفنده و حاج قاسم مقدمی مربیان من بوده اند اما انصافا حیدر کاظمی که حتی به صورت شبانه کلاس های آموزشی 4 ساعته برای من می گذاشت تأثیرگذارترین مربی من بوده است .

شوش نیوز :

بزرگترین آرزوی شما چیست ؟

دانیال یزدانی :

امیدوارم خداوند یاری ام کند که قرآن را بیش از پیش زیر نظر مربیان ادامه دهم و در کنار آن بتونم داشته های خود را به دیگر جوانان انتقال دهم .

شوش نیوز :

آن لحظه که در شبکه ی قرآن وقتی که اعلام کردند مقام اول را کسب نموده ای چه احساسی داشتی ؟

دانیال یزدانی :

لبخند بر لبانم نقش بست ـ اشک شوق از چشمانم جاری شد و شکرگذار خدواند شدم .و سپس برای سلامتی پدر و مادرم دعا کردم .

شوش نیوز :

حرف ناگفته ی شما چیست ؟

دانیال ایزدی :

ابتدا جا دارد از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و مسئول دبیرخانه ی امور مساجد اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان که  برای من یک سفر به مشهد مقدس را همراه با اقامت در نظر گرفته اند بی نهایت قدردانی کنم ، این در واقع یک از آرزوهایم بود که توسط این دستگاه در حال محقق شدند است ، سپس از اداره ی آموزش و پرورش ، دوستانم در آموزشگاه و شهرک بهرام ؛ شما خبرنگار تلاشگر که به واقع در تمام صحنه ها حضور دارید و در معرفی استعدادها زحمات زیادی را طی این سه دهه متحمل شده ای و بالاخره از پدرم که به عنوان یک دوست در خانواده کنار من است و از مادرم که همیشه به من روحیه می دهد سپاسگزاری خود را به عمل می آورم .

پاپی یزدانی پدر دانیال در پایان این گفت و پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز را یکی از رسانه های مردمی دانست و گفت : از زمانی که من جوانی ورزشکار بودم شما با دوربینت در میادین ورزشی حضور داشتی و الان هم که شوش نیوز را مدیریت می کنید به همین دلایل یکی از پرمخاطب ترین رسانه های داخلی می باشد و این مرهون زحمات شماست .


فاطمه دیناروند سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش بعد از این که دانیال یزدانی آیاتی از کلام الله مجید را قرائت نمود ؛ لوح تقدیر که برای ایشان در نظر گرفته بود اهدا آنها به دهه ی مبارک فجر موکول نمود تا طی مراسمی به ایشان اهدا نماید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست