04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۱۸4163

هفتمین دوره ی مسابقات حفظ و قرائت قران در شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت انجمن حافظان قرآن ، مسابقات مردمی و خواهران نهج البلاغه شهرستان شوش ؛ هفتمین دوره ی مسابقات حفظ و قرائت قرآن و اولین دوره ی حفظ 50 حکمت  اول نهج البلاغه با رعایت پروتکل های بهداشتی در دو بخش خواهران و برادران در سالن شهدای انرژی هسته ای و مدرسه شهید باهتر به صورت همزمان برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 9 صبح روز جمعه 17 بهمن ماه 1399 این مسابقات دربخش خواهران و در توسط «انجمن حافظان قرآن با مسئولیت مجیده بیت عبدالله و در قسمت خواهران نهج البلاغه با مسئولیت الهام سرخه» در آموزشگاه شهید باهنر زیر نظر و بخش برادران در سالن شهدای انرژی هسته ای اداره ی آموزش و پرورش با حضور «حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی ، احمد الباجی سرپرست اداره ی آموزش و پرورش و کریم ستاوی مسئول امور مساجد اداره ی آموزش و پرورش » برگزار شد .


شرکت کننده گان در این دوره از مسابقات در بخش برادران در رده های سنی «زیر 10 سال برای حفظ یک جز و سه جز » ـ « 11 تا 16 سال در حفظ یک ، سه ، پنج و ده جز » ـ « 17 سال به بالا در حفظ سه ، پنج ، ده ، بیست و کل قرآن » در رشته ی قرائت « 11 تا 16 سال و 17 سال به بالا » با هم به رقابت پرداختند .


در قسمت برادران  قرائت  ۱۵نفر و حفظ قرآن‌  ۴۰نفر که به داوری « حمید چنانی ـ حیدر کاظمی ـ نعمت اله حسین زاده و جابر لطیفی » با هم رقابت نمودند .

شایان ذکرنمره ی برتربرای (رده ی سنی۱۱تا۱۶سال(۷۰امتیاز به بالا) و رده سنی بالای ۱۷سال (۷۵امتیاز به بالا) در نظر گرفته شده است .

مسابقات برادران  در بخش  مردمی زیر نظر داود حری همچون دوره های گذشته برگزار شد .

و دربخش  خواهران در رشته ی حفظ قرآن ۹۰نفر و رشته ی حفظ ۵۰حکمت اول نهج البلاغه با حضور  6 نفر شرکت کننده که به  داوری  « امینه نیسی ـ ‌الهام سرخه ـ زهرا سواری ـ فاطمه‌چنانی‌پور ـ صدیقه‌بهفر ـ هدی حسن نژاد ـ حلیمه‌غزی و  زینب‌خزعلی » رقابت نمودند .


شایان ذکر است به علت استقبال از رشته های حفظ و قرائت در بخش خواهران مسابقات تا ساعت 14 ادامه یافت .

از دیگر برنامه های این دوره می توان به «اهدا بسته ی فرهنگی شامل جا کلیدی با طرح من نهج البلاغه می خوانم به همراه کارت ویزیت به خواهران نهج البلاغه ای » اشاره کرد .


 

لازم به توضیح است که اختتامیه ی محفل انس و اهدا جوایز هفتمین دوره مسابقات هفته ی آینده و با اطلاع قبلی برگزار می گردد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست