04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۲۱1364

جشنواره ی حفظ قرآن با موضوع « مهدی موعود» در شهرشاوور برگزار می شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کررم الهی

روز دوشنبه 23 الی 30 آذر 1394 شهر شاوور از توابع شهرستان شوش میزبان جشنواره ی حفظ قرآن کریم با موضوع « مهدی موعود »  در سالن ورزشی و مصلای مدرسه ی قرآنی مرصاد خواهد بود .

 

 

 

 

حمید نیسی معاونت مدرسه قرآنی مرصاد و رئیس دفتر فرهنگی بنیاد مهدویت در شهر شاوور در گفت و گو با شوش نیوز پیرامون این جشنواره گفت : در این جشنواره 600 شرکت کننده از 5 تا 9 ساله ( دختر و پسر )   به مناسبت هفته ی قرآن 23 لغایت 30 آذر به رقابت می پردازند و برای اولیای این کودکان نیز کلاس های مهدویت را به صورت تخصصی و رایگان حضور یافته و توسط مربیان مجرب آموزش داده خواهند شد .

 

وی افزود : مسابقات به این شکل برگزار خواهند شد که ؛ روز 23 آذر ، علاوه بر مراسم افتتاحیه ؛ پایه ی اول ـ 24 آذر پایه ی دوم و 25 آذر پایه ی سوم با هم به رقابت می پردازند و 29 آذر نیز مراسم اختتامیه برگزار می شود . برای خانواده ها هم با حوزه ی علمیه هماهنگی های لازم به عمل آمده که با اعزام روحانی از 27 آذر لغایت 28 آذر آموزهای « مهدویت شناسی و علوم قرآنی » به آنها داده خواهد شد و در مراسم اختتامیه هم از شرکت کنندگان در مسابقه ی حفظ و هم خانواده ها تجلیل خواهد شد .


 

نیسی در پایان به حامیان این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت : مؤسسه ی خیریه امیرالمؤمنین(ع) ـ مدیریت آموزش و پرورش منطقه ی شاوور ـ بنیاد فرهنگی مهدویت شاوور ـ بخشداری و شهرداری شاوور و حوزه ی مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل » از این برنامه حمایت مادی و معنوی داشته اند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست