04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۸۳۰2838

دیدار فرماندهی ناحیه ی سپاه شهرستان شوش با خانواده ی شهید مرتضی معتمد سگوند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) و به مناسبت هفته ی بسیج ، ساعت 20:40سه شنبه 30آبان1396 ، سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرماندهی ناحیه ی سپاه شهرستان شوش و هیئت همراه با حضور در خانه ی شهید مرتضی معتمد سگوند ، از مادر این شهید دلجویی کرد .

به گزارش شوش نیوز ، فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش پیروزی امروز سپاه قدس به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی را ثمره ی خون شهدا دانست و گفت : اگر مدافعین حرم متشکل از « سپاه قدس ، فاطمیون، حیدریون و زینبیون » با اخلاص و عمل به فرماندهی سردار سلیمانی داعش را با شکست ریشه اش را از عراق و سوریه خشکاند ، در واقع ثمره خون شهدای هشت سال دفاع مقدس نظیر شهید مرتضی معتمد سگوند است ؛ که مدافعین حرم با الگوگیری از شهداء این پیروزی غرورآفرین را برای ایران و جهان اسلام به ارمغان آوردند .


وی به مادر و برادران شهید معتمد سگوند گفت : امشب خدمت شما رسیده ایم چون شهید شما از خیل بسیجیانی است که با فکر خوب و با توکل به خداوند و بصیرت مثال زدنی ؛ جهاد کردن در راه انقلاب اسلامی و ولایت را بر خانواده و درس ترجیح داد و با دشمنان قتال نمود تا به فیض شهادت نائل گردید .

فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش  در ادامه اظهار داشت : برخی از جوانان دیروز نظیر « حاج ابراهیم مزرعه ، حاج عباس معتمد ـ حاج حسن شوهانی و عباس کرم الهی » در کنار جوانان بسیجی امروز دور هم جمع شده اند تا به دشمنان ثابت کنند نسل اول و دوم انقلاب اسلامی و نسل چهارم همیشه  سربازان ولایت هستند و با شهداء تجدید میثاق می کنند .

وی از عباس کرم الهی به عنوان خبرنگار ولایی و بسیجی قدردانی نمود و در این خصوص تصریح نمود : این برادر بسیجی علاوه بر این که در تمام ابعاد صادقانه اخبار و رویدادهای شهرستان شوش را منعکس می کند ، از معدود خبرنگارانی است که در راستای برنامه های معنوی و ارزشی خصوصا برای شهداء قلم می زند و تاکنون از شصت برنامه شهد صلوات گزارش کاملی پوشش داده و اخیرا هم روزشمار دفاع مقدس را با ایده ی خویش آغاز نموده که جا دارد از این برادر ارزشی یک بار دیگر قدردانی نمایم .

حاج عباس معتمد برادر شهید مرتضی معتمد از حضور فرماندهی ناحیه ی سپاه شوش و هیئت همراه قدردانی نمود و پیروزی نیروهای مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی را تبریک گفت و در نهایت به نحوه ی اعزام شهید مرتضی معتمد سگوند پرداخت .

در پایان لوح تقدیر و هدیه ای توسط فرماندهی ناحیه ی سپاه شهرستان شوش به مادر شهید مرتضی معتمد سگوند اهدا شد .


 

شایان ذکر است در این دیدار ، کاکایی فرمانده حوزه ی سردار شهید حسن درویشی ، رضا کریمی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) ، حاج حسین شوهانی جانشین پایگاه و جمعی از بسیجیان حضور داشتند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست