04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۷۳۰4578

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش برنامه های هفته ی وحدت را تشریح نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش که جهت انجام کاری به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده بود ، در گفتگویی با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز از اجرای سه محفل انس با قرآن و اجرای یک جشن خبر داد .

به گزارش شوش نیوز ؛ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 28 مهرماه1400 حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش برنامه های در نظر گرفته برای هفته ی وحدت را تشریح نمود .

وی در ابتدا هفته ی وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و مؤسس مذهب شیعه ی جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) را به عموم مردم ولایتمدار شهرستان شوش تبریک گفت : با توجه به مراسمات و جشن های مختلفی که در سراسر شهرستان ها برگزار می شود ، اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش به صورت متمرکز برنامه ریزی شده و اجرای سه برنامه « محفل انس با قرآن کریم» را در سطح شهرستان شوش و در نقاطی که کمتر برنامه ای برگزار شده است سعی داریم برنامه ها را به سمت مناطق محروم ببریم.


حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر افزود : تا جایی که بتوانیم از ظرفیت قاریان قرآن و اساتید حفظ قرآن استفاده می کنیم و علاوه بر آن از قاریان نوجوان هم بهره خواهیم برد؛ البته این را هم اضافه کنم در کنار محفل انس با قرآن ؛ مراسم جشن باشکوهی هم به مناسبت میلاد  حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) برگزار خواهد شد .

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش در پایان از برگزاری اختتامیه و جشنواره ی قرآنی خبر داد و گفت : قرار است از قریب بر 60 قرآن آموز ان شاءالله  تقدیر کنیم کسانی که در مسابقات و جشنواره های قرآنی شرکت کرده و مقام کسب کرده اند از آنها هم تقدیر خواهیم نمود . در حاشیه ی این برنامه ها از افراد فعال در عرصه ی فرهنگی و قرآنی در مساجد هم ان شاءالله در مسجد محله ای که قرار است برنامه در آن مسجد برگزار شود تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد . از عموم مردم شریف و ولایتمدار و از جوانان دعوت خواهیم کرد تا در این برنامه ی بسیار معنوی حضور پرشور داشته باشند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست