04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۲۰۱3151

مراسم جشن قمر بنی هاشم (ع) در مسجد ابوالفضل(ع) شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 20:30 جمعه 31 فروردین 1397مراسم جشن باشکوهی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) به همت کانون فرهنگی هنری در مسجد ابوالفضل(ع) شهر شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ در این مراسم جشنی که به مناسبت باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس(ع) از طرف اهالی خیابان بهار از جمله « حاج سید علی تفاخ انمام جماعت مسجد ؛ سید عیسی موسوی مدیر کانون فرهنگی و هنری ، حاج کریم کرد ، سیده آیدا تفاخ فرزند خادم جوان و فرزند سیسد مهدی تفاخ ، محمدرضا محمدی مسئول تدارکات و حیدر محمدی »  ، ضیافت شامی با حضور جمعی از مسئولین و بیش از 1000 نفر از شهروندان تدارک دیده شد و توزیع گردید .


 

شایان ذکر است در این مراسم باشکوهی که با حضور  ، آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش ، حجت الاسلام علیرضا طاهری اصل مشاور فرهنگی شبکه ی بهداشت و درمان ، فاطمه دیناروند سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعی از هنرمندان و خبرنگاران برگزطارشد ، برای اولین سال « سید مهدی تفاخ ، مؤسس مسجد ، پیر غلام اهل بیت(ع) و اولین امام جماعت مسجد به علت بیماری در خانه بستری بود .


لازم به توضیح است این مراسم در حالی برگزار شد که سیده آیدا تفاخ  در سوگ از دست دادن مادرش مرحومه ی مغفوره  فاطمه حیاری  نشسته  اما  به عشق حضرت ابوالفضل العباس(ع)  در این مراسم تلاش قابل توجهی از خود برای شفاعت پدرش کشید  . برای پدرش آرزوی شفاعت وبرای شادی روح مادرش در پایان این مراسم فاتحه ای قرائت گردید و جمعی از حاضرین به عیادت سید مهدی تفاخ در منزلش رفته و از نزدیک با ایشان صحبت کردند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست