04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۰۴1138

شوش شهر دانیال نبی (ع) با دادن یک شهید از قافله ی مدافعان حرم عقب نماند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

شهرستان شوش هم مفتخر به سعادتی دیگر شد و با هدیه نمودن خون فرمانده جوان و جان برکف خود ، شهید احمد حیاری فرمانده دلاور گردان امام حسین(ع)  ؛ به جمع مدافعان حرم ملحق شد .

 

 

 

 

این شهید مدافع حرم  کمتر از ده روز پیش به سوریه رفت که در درگیری های شهر لاذقیه با تروریستهای تکفیری به فیض شهادت نائل شد.

 

در پی شهادت این جوان دلاور شوشی ، که به جمع شهدای مدافع حرم پیوست، بر خود لازم می دانم که علاوه بر سر تعظیم فرود آوردن در مقابل این شهید گرانقدر و خانواده ی محترمش پیام تسلیتی از طرف خود و دیگرهمکارانم در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز صادر نمایم .

 

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قال الله تعالی: «وَلِیَعْلَمَ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ وَیَتَّخِذَ مِنکُمْ شُهَدَاء؛و خداوند کسانى را که [واقعا] ایمان آورده‏ اند معلوم بدارد و از میان شما گواهانى بگیرد»؛ آیه 140 سوره آل عمران

 

فرمانده مجاهد دلاور سپاه اسلام و هدیه ی شهر شهیدان گمنام به  مقام بی بی حضرت زینب(س)که  به قافله نورانی شهدای مدافع حرم پیوست.


 

شهادت این فرمانده فداکار اسلام و امام زمان(عج) را به ساحت اقدس بقیه الله الاعظم ارواح من سواه و رهبری معظم و همرزمان و دوستان و بستگان و بنیاد شهید و امور ایثارگران ـ ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش و مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان  شوش و به ویژه خانواده ی این شهید ، سعید تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

 

از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای داغدیده گان و مغفرت و رحمت و رضوان الهی و حشر با محمد و ال محمد را برای آن مرحوم مسالت می نمایم.

 

عباس کرم الهی

 

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست