04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۰۹1408

گردهمایی سالروز حماسه ی 9 دی در مصلای نمازجمعه ی شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 9 دیماه 1394 ساعت 9:30 صبح با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی شوش ، گردهمایی سالروز حماسه ی 9 دی در مصلای نماز جمعه ی این  شهرستان برگزار شد .

سروان بابایی فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج به عنوان میزبان این گردهمایی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم عنوان نمود : بسم الله الرحمن « رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی» ؛ با سلام و درود به ساحت مقدس امام عصر(عج) و روح پر فتوح امام راحل و شهدای والا مقام و سلام و عرض ارادت محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی»  و عرض سلام به شما مردم مقام ، شهیدپرور ، فهیم ، بصیر و ولایتمدار شهرستان شوش دانیال(ع) متشکل از « بسیجیان ، کارمندان ، فرهنگیان ، کشاورزان ، عشایر غیور ، دانش آموزان ، دانشجویان ، اصحاب رسانه و مطبوعات ، روحانیون ، اصناف و بازاریان و ..... عرض خیر مقدم به مسئولین دستگاه های دولتی ، ارگان ها و نهادهای انقلابی و مدیران کارخانجات و تأسیسات تولیدی و صنعتی که در این گردهمایی حضور به هم رساندند .

در ادامه حماسه ی 9 دی را تبریک گفت و اظهار داشت : فرا رسیدن 9 دی سالروز حماسه ی ملت شریف ، بصیر و ولایتمدار کشور ایران اسلامی ، روز بصیرت و روز تجدید میثاق مجدد امت با ولایت به شما مردم ولایتمدار شوش تبریک عرض می کنم .


سروان کریم بابایی در ادامه به موضوع اصلی گردهمایی اشاره کرد و خاطر نشان نمود : همان طور که می دانید فتنه و فتنه گر و حوادث سال 1388 هیچگاه از ذهن مردم بصیر ایران پاک نمی گردد . فتنه ی 88 پیچیده ترین و عمیق ترین توطئه های دشمنان ما علیه انقلاب اسلامی  بود که برنامه ریزی و اجرا نمودند و تبعات آن حتی از 8 سال جنگ تحمیلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر بود .

فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شوش سپس به خسارت های فتنه گران به نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و تصریح نمود : ولی امر مسلمین به صورت مکرر حوادث فتنه را یادآوری و گوش زد  می کند چرا که فتنه گران در مقابل خسارت هایی که به نظام وارد کردند هزینه ای پرداخت نکرده اند  حتی تاکنون هم حاضر نشده اند که هزینه ای پرداخت کنند  و دشمن را وارد به توطئه علیه نظام نمودند و خطر این عناصر خود فروخته به بدنه ی نظام هنوز هم متصور است و یادآوری فتنه ی 88  ؛ و انسجام و سازماندهی مجددی که ما ملت ایران داریم امروزه از مهم ترین مسائل کشور است .

وی در خصوص توصیه ی مکرر مقام معظم رهبری پیرامون اهداف دشمن بیان داشت : اصحاب  فتنه با  نظام سلطه و استکبار رتباط دارند و اگر رهبر عزیزمان خطر نفوذ را مطرح می کند در واقع خطر اصلی را همین عناصر خود فروخته می داد .؛ اگر دیروز این عناصر خود فروخته عکس امام را پاره می کردند ، امروز با عکس امام همراه با تحریف خط و آرمان ها و ارزش های امام سؤاستفاده می کنند و به میدان آمده اند تا فتنه ی بزرگ تری را که همان صف آرایی در مقابل ولایت مطلقه ی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی است را رقم بزنند .

سروان بابایی در ادامه خاطر نشان کرد : خطر بزرگ دیگری که این اصحاب فتنه دارند ، برای دستگاه های تحت نظارت رهبری است ؛ اگر امروز شورای نگهبان ، نظارت استصوابی را که ازمتن انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی است را هدف گرفته اند ، به دلیل این است که این نهاد مقدس را تحت فشار قرار دهند تا با احراز صلاحیت آنها پروژه ی دیگری و فتنه ی بزرگ ترین را  به پا کنند ، اما مگر می شود امت همیشه بیدار و انقلابی و ولایی آرام بنشیند ؟ ما ملت مسلمان ایران و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان شوش با هوشیار و تیزبینی این مسائل را رصد می کنیم و هر روز که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد این انسجام مردم ،  این اتحاد مردم و این ولایتمداری مردم بیشتر خواهد شد و نخواهیم گذاشت که نه نظام سلطه ، نه اعیادی کفر و نه مزدوران داخلی و خارجی  برنامه ریزی داشته باشند و انشاءالله این انقلاب اسلامی که ثمره ی خون شهداء است به دستان با کفایت رهبر عزیز و عظم الشأن انقلاب اسلامی به دستان با برکت ولی عصر(عج) برسد .

سپس آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش در مقدمه ای کوتاه گفت : بسم الله الرحمن الرحیم ـ « الحمد للّه ربّ العالمین والصلاه و السلام علی اشرف الانبیاء و المرسلین حبیب قلوب العالمین الذی سمی فی السموات باحمد وفی الارضین بابالقاسم المصطفى محمّد و على ءاله الطیبین الطاهرین سیما بقیه الله فی الارضین.اوصیکم عباد اللّه ونفسی بتقوى اللّه . » عزیزان امروز در این گردهمایی ، همه ی شما جز فرهیختگان جامعه و نخبگان هستید ؛ چه مسئولین و چه فرهنگیان و چه اساتید دانشگاه و فضلای حوزه ی علمیه و در مجموعه خواهران و برادران عزیز و من در چند دقیقه فقط یک مطلب را می خواهم به عنوان سئوال مطرح کنم ؛ امروز نمی خواهم در مورد اهمیت این بصیرت این ملت صحبت کنم ، گر چه موضوع بسیار مهم و درخشانی است که هیچ وقت نه در تاریخ و در هیچ جای مکانی ، این بصیرت سابقه نداشته و ندارد ، و نه می خواهم از بعد شرعی این قیام در مقابل این نظام صحبت بکنم و نه از بعد سیاسی حرفی می زنم ، چون به خواست خدا همه ی شما اهل بصیرت ، آگاهی هستید و در این ابعاد اطلاعات لازم را دارید و آن چه در سال 1388 اتفاق افتاد خود شما بودید و دیدید لذا نیاز به توضیح بیشتر ندارد و از طرفی متعلق به تاریخ دور این کشور نیست و حتی از بعد خطی و فکری و جناحی می خواهم در این مورد صحبتی داشته باشم .

خطیب جمعه ی شوش در خصوص سئوال مورد نظر خود اظهار داشت : این سئوالی که می خواهم مطرح کنم ، دوست دارم حاضرین در این گردهمایی اگر احساس کردند که این سئوال جنبه ی جناحی دارد و دارم از یک بعد و یک جناح صحبت می کنم ، بعد از صحبت های من با همدیگه مذاکره کنید ، چون قصدم نه حمایت از خط و جناحی است و یا تخریب جناح و خط دیگری است .


وی افزود : در یک کشوری (اسلامی یا غیر اسلامی ) یک انقلابی صورت گرفته که همه ی ارکان انقلاب با برگزاری  انتخابات مشخص شده اند « مجلس شورای اسلامی ـ رئیس جمهوری ـ شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری »  در این 37 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ، حداقل در هر سال به طور میانگین یک انتخاب داشته ایم که هیچ جای دنیا این طور نبوده و نیست و این یعنی بالاترین انقلابی که به صورت 100 درصد توسط مردم رقم خورده و از این به بعد هم توسط مردم تعیین می گردد ، حال بگویید  « چه چیزی این نظام می توانست برای مردمی شدن نظام و انقلاب  انجام بدهد ولی انجام نداده است ؟ » با همه ی این توصیفات این نظام اسلامی باشد یا نباشد ، کسی اسلامیت این نظام را قبول داشته باشد یا نداشته باشد ، نهایتاً رهبر را قبول داشته باشد یا نداشته باشد ؛ به هر جهت این نظام ، یک نظام مردمی است ؛ حال کسی اگر یک مخالفتی با نظام ،  رهبری  ، ملت ، خط و مشی یا با اسلامی که این ملت انتخاب کرده داشته باشد ؛ آیا با این نظام کسی نمی تواند مخالف باشد ؟ مخالف آیا حق صحبت ندارد ؟ مخالف نمی تواند روزنامه داشته باشد ؟ پاسخ این همه سئوال همان گونه که همه میدانیدآری است و می تواند حرف بزند ، مجله داشته باشد و حتی مخالف نظام باشد ؟ حال بگوید کجای این دنیا به این حد به مخالف آزادی می دهند ؟

امام جمعه ی شوش در ادامه اظهار داشت : کسی هم در این مملکت به کسی نگفته است که چرا به فلانی رأی دادید و چرا با فلان کاندید مخالف هستید ؟، با مجلس ، با شورای اسلامی شهر و روستا چرا مخالف هستید  ؟ اما نکته ی مهم این است که اگر این نظام  ، نظامی است که 40 میلیون نفر به ریاست جمهوری اش رأی دادند ، اگر من مخالف باشم اشکال ندارد اما وقتی که وارد خیابان شدم و در کف خیابان بخواهم تسویه حساب بکنم ، باید بدانم که با چه کسی می خواهم تسویه حساب بکنم ؛ با این اکثریت ؟ با این 40 میلیون نفر ؟ کجای جهان دیده اید که اقلیت خود را قانونمند بداند و رأی اکثیریت را غیر قانونی بداند ؟ آیا این منطقی است که  اقلیت خود را برتر از اکثریت بداند جز این که به جای حکومت دمکراتیک ، حکومت دیکتاتوری حکم فرما شود ؟

امام جمعه ی شهرستان شوش در پایان به کاندیداهای دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی توصیه نمود که از هرگونه تخریب نمودن رقبای خود جداً خود داری کنند و  تلاش خود را برای برقراری جوی آرام به کار بگیرند و به فردی که توسط مردم ولایتمدار شوش انتخاب می شود احترام بگذارند .

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست