04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۲۲۱1565

عیادت امام جمعه ی شوش از جانشین پایگاه مقاومت امام جعفرصادق (ع)

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

با خبر شدیم که حسن شوهانی  جانشین پایگاه مقاومت امام جعفر صادق(ع) و برادر شهید حسین شوهانی  از ارتفاع سقوط کرده و از ناحیه ی پا و دست راست دچار شکستگی شده است .

 

 

 

 

به همین منظور آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش  ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) ، جمعی از بسیجیان و نمازگزاران از این بردار بسیجی عیادت نمودند .

 

حسین شوهای  در گفت و گو با شوش نیوز ضمن انتقاد از فوریت های پزشکی ، اظهار داشت : وقتی که از ارتفاع در حال ساخت و ساز به زمین سقوط کردم  ، بلافاصله با فوریت های پزشکی جهت اعزام آمبولانس تماس گرفتم ولی متأسفانه  به من گفتند که آمبولانس ها  به بخش خصوصی واگذار شده اند و شما می بایست ابتدا مبلغ مورد نظر را به حساب واریز کنید تا آمبولانس  به محل مورد نظر اعزام شود  ، لذا سئوال من این است در اجرای طرح تحول سلامت  وقتی که  می گویند  از بیماران  قبل از مداوا مبلغی گرفته نشود چطور من که از ناحیه ی پا و دست راست دچار شکستگی شده ام ، توان آن را داشته باشم که به بانک مراجعه کرده و مبلغی را واریز کنم ؟ خلاصه بعد از یک ساعت انتظار توسط یکی از آشنایان به بیمارستان برده شدم  . از مسئولین ذیربط و خصوصاً فرماندار شهرستان شوش تقاضای رسیدگی دارم .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست