04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۴۲۸4816

هشت هزار پرس غذا به همت حوزه ی مقاومت شهید دانش در سه منطقه ی شوش بین غدیریان توزیع شد

دانیال کیهانی ـ خبرنگار افتخاری شوش نیوز

به همت  گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت  حوزه ی شهید دانش ، هیئات مذهبی و جمعی از  خیَرین در سه منطقه ی محروم شوش به مناسبت عید غدیر خم و آغاز ولایت و امامت امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع) 8000 پرس غذایی گرم پخته و بین غدیریان این مناطق توزیع گردید .

به گزارش شوش نیوز شامگاه دوشنبه 27 تیرماه1401 همزمان با عید سعید غدیر خم ، با حضور «حجت الاسلام شیخ محمد دانیالی فر امام جمعه ی موقت شهرستان شوش  ، سروان پاسدار عباس احسانی فر جانشین فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) ، غلامحسین نظری رئیس کمیته ی امداد حضرت امام خمینی(ره) ، برادر پاسدار سمیر حیدری آل کثیر  فرمانده ی حوزه ی مقاومت شهید دانش ، برادر پاسدار مهندس هادی فرخی معاونت بسیج سازندگی ناحیه» 8000 پرس غذای گرم پخته و در سه منطقه ی شهر شوش بین غدیریان  توزیع گردید .

 

در این راستا برادر پاسدار سمیر حیدری آل کثیر فرمانده ی حوزه ی مقاومت شهید دانش ضمن تبریک بزرگترین عید مذهبی مسلمین جهان به مردم ولایتمدار شوش گفت : یکی از مسائل مربوط به تربیت در بحث انتظار، این است که «چه کسی را می خواهیم تربیت کنیم؟» در کار تربیتی و آموزشی  که آموزش ابزاری است برای کار تربیت ، پیوسته صحبت از اهداف می شود و امروزه هدفهای رفتاری بیشتر مورد توجه است . این که مشخص شود چه رفتاری مورد انتظار است که در نهایت فرد به آن برسد .

 

وی افزود : اگر بخواهیم دانستن را که یک امر پنهانی است به رفتار که امری آشکار است تبدیل کنیم، باید فعلش را طوری ادا کنیم که آن فعل با گفتن یا نوشتن، قابل مشاهده باشد; هر چند این تبدیل اهداف رفتاری گام خوبی است و در جهت این که در تربیت و در آموزش به کجا می رسیم و به چه سمتی قدم بر می داریم، بسیار مؤثر و سازنده است; ولی در عین حال انتقادهای بسیار بزرگی به آن وارد است . و آن این که در تعریف رفتاری افراد نمی توان بسیاری از ابعاد شخصیتی شان را در قالب ریخت; بنابراین حد میانه ای را باید در نظر گرفت; یعنی باید از یک طرف اهداف کلی را در نظر گرفت و از طرف دیگر اهداف رفتاری را، تا آن اهداف رفتاری در حقیقت به ما نشان بدهد که به کجا می خواهد برسد و به کجا باید برسد .

 

حیدری آل کثیر در پایان اظهار داشت : ابتدا باید با بازگو نمودن فضائل و خصوصیات امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع) برای جوانان و نوجوانان هم بگوئیم که شناخت ولایت و امامت با اشنایی به خصوصیات این امام همام  آغاز می شود و در نهایت وقتی امام علی(ع) را به درستی شناختیم راه انتظار را برای ظهور آقا امام زمان(عج) را بیشتر و بهتر خواهیم شناخت .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست