04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۷۲۲3445

صد و هشتمین شهد صلوات شهرستان شوش برگزار شد

ساعت 20:35 یکشنبه 22مهرماه1397 به همت مجمع اهل بیت و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت تیپ حضرت مهدی(عج) نزسا ؛ صد و هشتمین آیین شهد صلوات در منزل شهید « قاسم عبدالهی » واقع در روستای خلف مسلم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مجمع اهل بیت(ع) شهرستان شوش ؛ حجت الاسلام شیخ مجید آل معلا با توجه به این که اهالی روستا عرب زبان بودند با همین زبان به ایراد سخنرانی پرداخت و از آنجایی که ما متأسفانه به این زبان شیرین و با اصالت آشنایی نداشتیم قادر به ترجمه ی آن به فارسی نبوده لذا مخاطبین بزرگوار ما را از این بابت ببخشند .


حاج صادق دبات و جاسم عبدالهی (پسر عمومی شهید قاسم عبدالهی)  به ذکر مصیبت و نوحه سرایی در وصف سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداخته و حاضرین در این آیین را با سینه زنی همراه خود در حزن سیدالشهداء بردند .


سپس حاج ناصر پیوست مدیر مجمع اهل بیت(ع) اعلام نمود با استفاده از حروف ابجد برای شادی روح این شهید والامقام در این جلسه  18672هزار صلوات و با احتساب 14000 هزار صلوات گروه ضامن آهوی مشهد مقدس ، 11000 هزار صلوات اهالی شهر میانرود از توابع شهرستان دزفول و 10000 هزار صلوات اهالی شهر شوش از طریق فضای مجازی در مجموع 53672 صلوات قرائت گردید .

پیوست در ادامه با توجه به این که به خاطر  شرایط جوی و کاهش دید و هم چنین وصل به موقع ی برق از اداره ی برق و اهالی شهر شوش قدردانی نمود و در این خصوص اظهار نمود : از طرفی باید خداوند را شاکر باشیم که شاهد اولین بارش باران این نعمت الهی بودیم و از سویی دیگه با توجه به این که به علت باد شدید و گرد و خاک هم اهالی شهر شوش با زحمت خود را به این آیین رساندند و همچنین مهندس جاوید  به خاطر  وصل به موقع برق  منطقه ی خلف مسلم  قدردانی می کنم هرچند که قطع برق  به خاطر  شب شهادت حضرت رقیه که در تاریکی خرابه های شام با سر بریده ی بابایش وداع نمود و به شهادت رسید مزید بر علت شد که  تا دقایقی اهالی پای منبر و روضه خوانی در تاریکی به سر برند .


شایان ذکر است صد و نهمین آیین شهد صلوات یکشنبه 29 مهرماه 1397 ساعت 20:30 در منزل علی پناه احمدی به نیت «سردار شهید صفر احمدی » در منازل بنیاد شهید ، لین 2 برگزار می گردد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست