03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۰۵3789

مدیر مجمع اهل بیت همراه با جمعی از اعضای آیین شهد صلوات از والده ی خبرنگار پیشکسوت شوش عیادت نمودند .

هاجر میر ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 21:30 پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه 1398 حاج ناصر پیوست مدیر مجمع اهل بیت به همراه اعضای اصلی مجمع اهل بیت از والده ی خادم شهدا در سلسله برنامه های شهد صلوات عیادت نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ در این عیادت مدیر مجمع اهل بیت گفت : با توجه به این که عباس کرم الهی تک فرزند والده می باشند و از آنجایی که وی بیش از سه سال است که روزهای یکشنبه ی هر هفته به عنوان خبرنگار خادم شهدا ، در زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا تلاش می کند و هر ساله در این خانه روضه ی امام حسین(ع) و قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس(ع) برگزار می شود ، به حق پهلوی بشکسته ی حضرت زهرا(س) هر چه زودتر شفای عاجل نصیب این والده خواهد شد .


در پایان  پنج بار « امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء و یجعلکم خلفاء الارض ا اله مع الله قلیلا ما تذکرون ///که درمانده را زمانی که او را بخواند اجابت کند، و گرفتاری را بر طرف سازد و شما را جانشینان این زمین قرار دهد؟ آیا معبودی با خداست؟ چه کم پند می گیرید!» قرائت شد .


شایان ذکر است در این عیادت سرهنگ پاسدار علی ظهیری روایتگر هشت سال دفاع مقدس ـ پاسدار سید محسن فاضلی مدیریت ایثارگران تیپ حضرت مهدی(عج)نزسا ـ فرامرز بهرامی معاونت اداره ی صنعت ، معدن و تجارت و..... حضور داشتند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست