03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۲۲۵3103

تقدیر ستادمرکزی راهیان نور کشور از عباس کرم الهی

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز به خاطر فعالیت قابل تحسین در یادمان شهدای عملیات رمضان«پاسگاه زید» مورد تقدیر سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی ، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور قرار گرفت .

متن لوح تقدیر به شرح زیر می باشد :

برادر بسیجی بی ادعا ، عباس کرم الهی

با سلام و دعای خیر

خداوند را شاکریم که توفیق ، تلاش و مجاهدت در راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اهداف ارزش های والا و نورانی آن را به ما عطا فرموده است .


حرکت عظیم فرهنگی تربیتی راهیان نور که به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» یک ابتکار الهی و انقلابی است ، از راهبردی ترین اقدامات در گسترش و تثبیت ارزش های اساسی انقلاب و دفاع مقدس و ارتقاء قدرت ملی در جمهوری اسلامی ایران است و عمق بخشیدن به این حج بصیرتی در سطح کلان و کشوری اهمیت و ضرورتی مضاعف دارد .

لذا بدینوسیله از اهتمام جنابعالی و تلاش پیگیر و مجدانه ی شما ، مجاهد عرصه ی رسانه که به عنوان « خبرنگار جهاد رسانه ای شهید رهبر» در مناطق عملیاتی جنوب کشور خصوصا « یادمان شهدای عملیات رمضان»  خدمت به طریق نورانی ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردانی نموده و این لوح تقدیر را به منظور کسب «رتبه ی اول» تقدیم حضورتان می نمایم .

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور

سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست