04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۵۲۸3333

جلسه ی ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان شوش دانیال(ع) برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 7 صبح روز یکشنبه 28 مردادماه 1397 همزمان با  سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)  جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ فرماندار شهرستان شوش در آغاز این جلسه ی مشترک اولویت اول را به برنامه ریزی هفته ی دفاع مقدس اختصاص داد و در این زمینه گفت : در 31 شهريور 1359 رژيم بعثي عراق با تصميم و طرح قبلي با حمایت استکبار جهانی و حمایت بیش از 36 کشور به منظور  برانداختن نظام نوپاي جمهوري اسلامي جنگي  تمام عيار را عليه ايران اسلامي آغاز کرد. صدام حسين رييس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربين‌هاي تلويزيون عراق با پاره کردن قرارداد 1975 الجزاير، آغاز تجاوز رژيم بعثي به خاک ايران را اعلام کرد.

وی افزود : ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان يادگار دوران دفاع مقدس نياز و ضرورت كنوني امروز، فردا و آينده ايران اسلامي است. تشريح دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس و 30 سال پايداري، حفظ وحدت و هشياري در مقابل فتنه‌گري و برنامه ریزی در مقابل  جنگ اقتصادی دشمن  از جمله محورهاي اين مناسبت در سال جاري است.

دکتر عدنان غزی همچنین اظهار داشت : اقتدار امروز ايران اسلامي حاصل ايثارگري و از خودگذشتگي هشت سال دفاع مقدس بود كه رزمندگان اسلام با توكل به خدا و قرآن و اهل بيت (ع) توانستند غيرممكن‌ها را ممكن و در مقابل استكبار ايستادگي كنند.


وی اظهار داشت: ارزش و اعتبار امروز ایران اسلامی به واسطه رشادت ها و از خود گذشتگی عزیزانی است که در دوران جنگ تحمیلی و جهاد حق علیه باطل یا به شهادت رسیده اند و یا به درجات جانبازی و آزادگی نائل شده اند.

غزی خواستار برگزاری باشکوه آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شوش شد و افزود: فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده بماند و در نسل جوان نهادینه شود.

سپس سروان پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ناحیه سپاه شوش و دبیر ستاد برگزاری گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان شوش گزارشی از اقدامات اجرا شده توسط  دستگاه خود را تشریح نمود و در این خصوص خاطر نشان نمود :  فضاسازی و آماده سازی شهر و روستاها توسط شهرداری و دهیاری ها، دیدار مسئولان با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله غبار روبی مزار شهدا از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شوش می باشند.

وی دیدار با امام جمعه و حضور بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: برنامه های مختلف ورزشی در سطح شهر نیز به مناسبت این هفته برگزار می شوند.
هفته دفاع مقدس همزمان با 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق آغاز می شود. 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست