03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۷۱۴3422

پیام تبریک خانواده شهید عباس نادری به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی

اخلاق مداری و قاطعیت نیروی انتظامی خدمتی با ارزش و گرانبها به مردم  شریف ، متدین ، ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی است که می بایست این خدمت شبانه روزی که برقراری امنیت نسبی را برای مردم به دنبال دارد را پشتوانه ای گران سنگ و پناهگاهی امین برای جامعه دانست .

خانواده ی معظم شهداء ـ جانبازان ، ایثارگران و آزادگان وقتی این امنیت نسبی را در جامعه می بینند بیشتر بر خود افتخار می کنند که تلاش فرزندان آنها باعث شده درخت تناور انقلاب اسلامی چهار دهه را با سربلندی پشت سر بگذارد .

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصرمرهون « شجاعت ، دلاوری و ایثارگری» غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با  تلاش فراوان جان خود را نثار نموده‌اند.

اینجانب حاج رضا نادری برادر شهید نظم و امنیت شهرستان شوش « شهید عباس نادری»  به نمایندگی از خانواده ی شهید نادری و سایر شهدای نظم و امنیت شهرستان شوش ، از تلاش شبانه روزی ، ارزنده و درخشان جناب سرهنگ حمیدرضا بهاروند ، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شوش و دیگر فرماندهان ، درجه داران و سربازان نیروی انتظامی صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورده توفیقات روز افزون همگان را ازخداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


همچنین از اعضای محترم شورای تأمین شهرستان شوش ، خصوصا دکتر عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش که در کنار نیروی انتظامی در برقرار نظم و امنیت این دیار کوشا بوده و از این نیروی با اخلاص پشتیبانی و حمایت نمودند قدردانی خود را به عمل می آورم .

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز در پاسداری ازخون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدارموفق و موید باشید.

یاد حضرت امام خمینی (ره) گرامی و سایه امام خامنه‌ای (حفظه ا...) مستدام باد

حاج رضا نادری

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست