03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۱۲۲3736

رضا بارانی پول های جمع آوری شده ی جشن تولدش را به سیل زدگان اهدا نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ آرزو نیک اندیش

رضا بارانی 13 ساله فرزند غلامعلی بارانی جانشین فرمانده حوزه ی مقاومت بسیج ادارات ، در حالی که مبلغ قابل توجهی در جشن تولدش جمع آوری شده بود ، کل مبلغ را با خرید نیازمندی های سیلز دگان هزینه نمود.

به گزارش شوش نیوز ؛ رضا بارانی به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز گفت : با توجه به این که پول های خود را در یک قلک جمع آوری می کنم تا  به زیارت امام رضا(ع) بروم ولی وقتی که مشاهده کردم برخی از روستائیان شهرستان شوش  در سیلاب رودخانه های کرخه و دز گرفتار شده و آنها را به اردوگاهها برده و اسکان داده اند و برخی هم در کنار خانه و کاشانه ی خود مانده اند و نیاز به یاری دارند ، تصمیم گرفتم که کل پس اندازه و پول های جشن تولدم را صرف این عزیزان کنم.


وی افزود : با خرید « دو گونی برنج ـ یک حلب روغن ـ ده عدد توپ ، 15 جفت دمپایی و....» در این امر خداپسندانه سهمی داشته باشم ، امیدوارم  خداوند فرصتی دیگر به من بدهد تا در آینده به پابوس امام رضا(ع) بروم.


رضا بارانی در پایان ضمن  محکوم نمودن رئیس جمهوری آمریگا گفت : 80 میلیون ایرانی همه سپاهی هستند و اگه شما رئیس جمهور آمریکا به پاسداران اهانتی کنی یعنی به همه  ایرانیان اهانت کرده ای پس منتظر عواقب آن باشد و تا انگشت گزان نشده ای و از حرفی که زده ای پشیمان نشده ای حرفت را پس بگیر و از این به بعد غلط زیادی نکن .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست