04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۱۴4071

ترویج گفتمان مسجد محوری ، مهمترین وظیفه ی یاوران رسانه در حوزه های مقاومت می باشد

رابطه رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش گفت : یاوران رسانه سازمان مساجد و محلات سپاه ناحیه ی شوش در حوزه های مقاومت ، رسالت بسیار سنگینی را بر عهده دارد.« چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای هر مسجدی ، رسانه ی آن مسجد می باشد که می توان آن را حساس ترین بخش در گفتمان مسجد محوری دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه ی شوش ، برادر بسیجی عباس کرم الهی مسئول رابط رسانه ای سپاه ناحیه ی شوش  با بیان این که نظام سلطه از تمام ترفند های خود برای زمین گیر کردن نهضت انقلاب اسلامی استفاده می کند، اظهار کرد: بسیج با درک چنین شرایطی پا به عرصه گذاشته و با به کار گیری راهبردهای فرهنگی و اقتصادی در جهت مقابله با نظام سلطه قد علم کرده است.

وی در ادامه با اشاره به این که یکی از مهم ترین وظیفه ی یاوران رسانه ی بسیج مساجد ومحلات افزایش بصیرت مردم، تربیت کادر خبرنگاران انقلابی، ترویج گفتمان مسجد محوری می باشد، عنوان کرد: دشمنان جهت مدیریت افکار عمومی با استفاده از هجمه های فرهنگی بر آمده اند و رسانه ، قوه ای نیرومند برای مقابله با جنگ نرم است.


عباس کرم الهی افزود : امروزه رسانه ها نقش بسیار تاثیر گذاری را در شکل دهی «فرهنگ و شخصیت آحاد یک جامعه» به عهده دارند. شاید تا سه دهه ی پیش نمی توانستیم تاثیر فضای مجازی را تا به این حد مشاهده کنیم. حدی که تا درون خانواده هایمان هم رسوخ کرده و به روش های گوناگون، پیام های مختلفی را بیان می کند که در صورت عدم آگاهی های لازم، این پیامها می تواند بسیار خطرناک باشد و باعث فروپاشی فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ما شود. اهمیت موضوع رسانه را می توان از جمله ی معروف مقام معظم رهبری در خصوص یکی از ابزار رسانه که « اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب است » هم استنباط کرد .

رابط رسانه ای سپاه ناحیه شوش خاطر نشان کرد: این که می گوییم «بسیج مساجد»، به این معنی است که بسیج وقتی می تواند رسالت اصلی خود را ایفا کند که در مساجد حضور داشته باشد و بنا به گفته ی مقام معظم رهبری(دام ظله) ، «همه ی امور باید از مسجد اداره شود.» این امور مربوط به محل می شود و چه محلی امن تر و با صفا تر از مسجد که دل های عاشق و مومن را به هم گره زده است. قطعا به همین دلیل بوده که امام راحل(ره) ، «پایگاه بسیج را در مساجد قرار دادند تا پایگاهی باشد برای رفع بسیاری از مشکلاتِ محل و یاوری باشد برای همه ی  نیازمندان و موتور محرکه ای باشد برای انقلاب.» امام خمینی (ره) فرمودند، « مسجد سنگر است و باید این سنگر ها را حفظ کرد. »با توجه به وجود چنین رسالت بزرگی برای یاوران رسانه، شکی نیست که رسانه ی این سازمان به عنوان «تابلو اطلاع رسانی و پل ارتباطی بسیجیان» ، نقش مهمی را به عهده خواهد داشت.

عباس کرم الهی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از حوزه هایی که اقدام به راه اندازی گروه در پیام رسان ایتا نموده اند گفت : حوزه های مقامت «شهید حسن باقری ـ سردار شهید مجید بقایی ـ شهید دانش ـ سردار شهید صفر احمدی ـ مسلم ابن عقیل (ع) ـ نرجس خاتون  و حضرت زینب(س) در بخش شاوور ویژه ی خواهران بسیجی » تا کنون  کانالی را در پیام رسان  داخلی ایتا برای انعکاس اخبار « فرهنگی ـ اجتماعی ـ دینی ـ ورزشی ـ علمی ـ هنری ـ حلقات صالحین ، گروه های جهادی ، ایستگاه های سلامت ، رزمایش ها  و....» راه اندازی کرده و ما را هم به عنوان مدیر انتخاب نموده تا این اخبار را به کانال رابطین رسانه ی استان خوزستان اطلاع رسانی نمایم .

وی در پایان ضمن تشکر و سپاس از سرگردپاسدار علیرضا ایمانی ، سروان پاسدار مصطفی میردورقی جانشین فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش و سرگرد پاسدار محمدرضا موسایی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات به خاطر برگزاری دو جلسه با فرماندهان حوزه ها تصریح نمود : امید وارم با همکاری این عزیزان دیگر حوزه ها از جمله حوزه های مقاومت « سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن درویشی ـ بسیج دانش آموزی ـ شهدای عشایر فتح المبین  و بسیج جامعه زنان» نسبت به راه اندازی کانال های خود در پیام رسان ایتا اقدام نموده و همه ی حوزه ها لیست 50 نفره ی خود را همراه با شماره تلفن همراه در اختیار ما قرار دهند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست