04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۲۲۴2421

سی و دومین جلسه ی مجمع اهل بیت(ع) شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 21:30 سی و دومین جلسه ی مجمع اهل بیت(ع) شهرستان شوش به مدیریت حاج ناصر پیوست و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره ی تبلیغات اسلامی در منزل دو شهید « غضنفر و مهدی میرولی» برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ آغاز برگزاری  مراسم سی و دومین شهد صلوات قرائت بخشی از زندگی نامه و وصیت نامه ی شهید غضنفر و شهیدمهدی میرولی بودو یاد و خاطره زنده یاد عبدالرضا لالوند یکی از اعضای ثابت سی و یک جلسه ی گذشته ی شهد صلوات بود که با ذکر مصیبت حاج ناصر پیوست همراه بود .

حاج قاسم جلالی ضمن تقدیر از بانیان برگزاری  مراسم به دست اندرکاران شهد صلوات گفت : پیشنهاد می دهم که در چنین جلساتی یادی بکنیم از نعمت های الهی و این نعمت ها بسیار فراون هستند و هیچ کس نمی تواند منکر این نعمت ها باشد ؛ ولی متأسفانه بعضی اوقات پیش می آید که خواسته یا ناخواسته حرفی می زنیم که در روز محشر می بایست پاسخگوی خداوند یکتا باشیم ، مثلا پیش آمده که یا این جمع این جمله را به کار برده ایم و یا شنیده ایم که می گویند « عجب باران به موقع ای آمد » غافل از این که خداوند در روز محشر می فرماید , « مگر من باران بد موقع هم داشته ام ؟ » و آن موقع پاسخی برای گفتن نخواهیم داشت .


وی در ادامه به رکن چهارم در هر جامعه اشاره کرد و عنوان نمود : رکن اول ولایت و رهبری است ، رکن دوم مسئولین البته مسئولین دلسوز ، رکن سوم مردم و رکن چهارم نخبگان جامعه هستند و به اعتقاد من ما همیشه از برخی از این نخبگان غافلیم  ؛ نخبگانی که فکر می کنند بهتر از هر کسی در جامعه می اندیشنددر حالی که اشتباه فکر می کند در حالی که به ایده  و تفکر خود تأکید می کنند، خدا کند زمانی که از خواب غفلت بیدار می شوند ، فرصت جبران را از دست نداده باشند .

سرهنگ بازنشسته ی نیروی انتظامی ، قاسم جلالی در ادامه افزود : از صدر اسلام  در تاریخ آمده است که برخی از نخبگان آن زمان  نظیر طلعه و زبیر  در زمان امام علی(ع) و یا عبدالله جعفی در زمان امام حسین(ع) از این دسته از نخبگان هستند که خود را بالاتر از امام علی(ع) و امام حسین(ع) می دانستند و در واقع عبیدالله بن حر جعفی، از کسانی است که دعوت امام حسین (ع) را برای همراهی نپذیرفت و پس از شهادت امام (ع) پشیمان شد. عبیدالله ابتدا از یاران معاویه در جنگ صفین در مقابل امام علی (ع) بود که پس از شهادت امام علی (ع) به کوفه آمد در قیام مختار ابتدا به قیام‌کنندگان پیوست. اما پس از مدتی از صف یاران مختار  نیز جدا شد و جزء سپاهیان مصعب بن زبیر در مقابل مختار قرار گرفت.


وی با اشاره به  جریان عبیدالله جعفی  ، آن را با فتنه ی 88 هست مقایسه نمود و اظهار داشت : برخی از نخبگان  در دوران انتخابات 1388 عکس امام را پاره کردند ، به امام و مقام معظم رهبری توهین کردند ، بسیجیان ما را به شهادت رساندند ، به مساجد حمله کردند و دیگ های نذری امام حسین(ع) در ماه محرم را چپ کردند و تا به امروز نیز  حاضر نشده اند که توبه کنند و من از شما این انتظار را دارم که مقام معظم رهبری این حکیم فرزانه را تنها نگذارید ، این رهبر گرانقدر نیاز به سرباز دارد و ما باید از ولی امر مسلمین اطاعت کنیم و با حضور پرشور در روز انتخابات ثابت کنیم که سربازان ولایت هستیم و بدانید که اگر این عمود و ستون دین نباشد ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز وجود ندارد .


شایان ذکر است روز یکشنبه ی هفته ی آینده 31 اردیبهشت1396 ، سی و سومین مراسم شهد صلوات در منزل شهید پرویز مرادی واقع در زمین شهری شمالی ـ خیابان فردوسی ـ پلاک 20 برگزار می شود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست