04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۰۳4055

نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش گفت : دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت کانون بسیج ورزشکاران و حوزه ی مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه ی شوش به مناسبت هفته ی بسیج با خانواده ی حجت الاسلام شهید عبدالکریم اسدالهی دیدار و گفتگو شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 20 دوشنبه 3 آذرماه1399 ، «حجت الاسلام محمد دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش ، ستوان یکم پاسدار مهدی کاکایی فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج دانش آموزی ، حاج رضا محمودخانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش و محمدرضا جوکار رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در کانون بسیج ورزشکاران» با خانواده ی حجت الاسلام شهید عبدالکریم اسدالهی دیدار و گفتگو نمودند .

نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش با اشاره به این که «فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان »باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به «خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران» نشان‌دهنده «پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی» است. او ضمن تجلیل از  تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این «خانواده مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب اسلامی ، ترور ، هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و نظم و امنیت» تقدیم نموده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.


حجت الاسلام محمد دانیالی  با تأکید بر این که تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.


وی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.


حجت الاسلام شهید عبدالکریم اسدالهی در سال 1344 در شهر شوش و در جوار مرقد مطهر  حضرت دانیال نبی(ع) و در خانواده ای متدین و مذهبی چشم به جهان گشود و دوران طفولیت را در کانون گرم خانواده سپری نمود ...... وی در جلسات  مذهبی شهید حجت الاسلام سید محمد کاظم دانش  بهره می جست  و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، مبارزه و تحقیق در علوم و فراگیری مسائل اسلامی را ادامه داده و با شرکت در جلسات بحث و گفتگو با افرادِ گمراه به رسالت خود که همان پاسداری از این انقلاب  شکوهمند بود پرداخت .

وی هم زمان با تحصیل درس های حوزه ی علمیه ی قم  ، چند بار به جبهه رفت . یک سال  پس از ازدواج ، خود  به عنوان روحانی و مبلغ دینی به جبهه اعزام  شد و در عملیات کربلای 5 شرکت کرد و شب ششم اسفند ماه 1365 در فضای عطرآگین جبهه ؛ این میعادگاه مبارزان عاشقِ حق به آرزوی دیرینه اش که شهادت فی سبیل الله بود رسید و این شب همان شبی بود که وی آن را عروسی خود نامید .

شهید عبدالکریم اسدالهی در فراز پایانی وصیتنامه ی خود نوشته است : « اگر شهید شدم ، دوستانم هم در سنگر جبهه و جنگ نگذارند اسلحه ام بر زمین بماند . اما دوستان طلبه در قم به این نکته توجه کنید که همیشه  هوشیاری و تیزهوشی خود را حفظ کرده و جریانات سیاسی را داشته باشند و نگذارند که یاران امام خمینی و خط امام بی یاور بماند و هوشیار باشند تا از خط امام به خط های انحرافی دیگر کشیده نشوند . و از برادران هم می خواهم که در برابر فرهنگ غرب بایستند و نگذارند از خدا بی خبران نادان بیایند و این فرهنگ را در کشور گسترش دهند ؛ به این  خاطر  از شما دوستان و برادران می خواهم که به خاطر این که کمتر مورد هجوم غرب قرار گیرید و خدای نکرده گمراه شوید .

در پایان با اهدا لوح سپاس و یک پیراهن ورزشی منقوش به عکس شهید حجت الاسلام عبدالکریم اسدالهی از پدر و مادر شهید تجلیل به عمل آمد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست