04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۰۸4063

نماینده ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش با خانواده ی شهید عبد آل کثیر دیدار نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به مناسبت هفته ی بسیج ، نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش به همراه مدیر کانون بسیج ورزشکاران با خانواده ی شهید عبد آل کثیر دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 15:30روز جمعه 7 آذرماه1399 به مناسبت هفته ی بسیج ، حجت الاسلام محمد دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش ، حاج رضا محمودخانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه به همراه علیرضا جوکار رابط دفتر نماینده ی فقیه در کانون بسیج ورزشکاران  با خانواده ی شهید عبد آل کثیر از شهدای قشر کارگری در شهر حر ریاحی دیدار نمودند .


حجت الاسلام  محمد دانیالی در این دیدار گفت : من نمی گویم 80 میلیون نفر ایرانی همه راه شهادت را انتخاب کنند اما این 80 میلیون نفر می توانند یاد و خاطره ی شهدا را زنده نگه دارند .


وی افزود : گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد (ع) و رنج چندین ساله زینب کبری (س) از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ی ائمّه (ع) تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند.


نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش در پایان اظهار د اشت : شهید، چیز عظیم و حقیقت شگفت‌آوری است. ما چون به مشاهده شهدا عادت کرده‌ایم و گذشت ها و ایثارها و عظمت ها و وصایا و راهی که آنها را به شهادت رساند، زیاد دیده‌ایم، عظمت این حقیقت نورانی و بهشتی برایمان مخفی میماند؛ مثل عظمت خورشید و آفتاب که از شدّت ظهور، برای کسانی که دائم در آفتابند، مخفی میماند.

در ادامه تنها پسر شهید «حمزه آل کثیر» با اظهار گله مندی از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش به نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش گفت : من الان به سن 35 سالگی رسیده ام و متاسفانه هنوز بیکارم ، به نظر شما آیا  یکی دوسال دیگر به خاطر سنم  مرا جذب کار می کنند ؟ الان من با خصوصیات رئیس فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران شناخت کاملی ندارم ولی تا قبل از ایشان اصلا به ما توجهی نشده ؛ از طرفی ما هیچگونه حقوقی از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت نمی کنیم و فقط با حقوقی که گروه صنایع کاغذپارس  ماهانه به ما می دهد زندگی خود را می گذرانیم .


حجت الاسلام محمد دانیالی  در این راستا اظهار داشت : علی الهایی رئیس فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگردان چون خود از خانواده ی معظم شهداست و درد آشنا می باشد قطعا برای رفاه حال خانواده های معظم شهید دریغ نمی کند ولی با این وجود برای اشتغال شما با ایشان صحبت خواهم کرد .


شایان ذکر است طی تماس تلفنی که با مسعود قربان پور مسئول واحد فرهنگی و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتم مطرح شد که کلیه ی شرکت های تولیدی و صنعتی حقوق خانواده های معظم شهدا را به حساب بنیاد شهید و امور ایثارگران واریز می کنند و ما هم همان مبلغ را به حساب خانواده های معظم شهدا واریز می کنیم و از این بابت حقی از خانواده های معظم شهدا ضابع نشده و نمی شود .

در پایان با اهدا لوح تقدیر و شیرینی از فرزند و همسر شهید عبدآل کثیر تجلیل به عمل آمد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست