04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۷۰۶4528

از جانباز هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ جمیل برما

به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش با حضور فرمانده ی حوزه ی مقاومت شهید دانش ، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ی شوش از جانباز هشت سال دفاع مقدس با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 13 روز سه شنبه 6 مهرماه1400 هم زمان با هفتمین روز از هفته ی دفاع مقدس که با عنوان «نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران عشایر و پیشمرگان کرد مسلمان» نام گذاری شده است با حضور سروان پاسدار عباس احسانی فر فرمانده ی حوزه ی مقاومت شهید دانش  ،حجت الاسلام عارف فرهادیان مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ی شوش ، برادر پاسدار محمد نصرالهی و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) از برادر جانباز « صبیح ترمن» با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد .


سروان پاسدار عباس احسانی فر فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش در مورد جایگاه جانبازان گفت : جانبازان، انسان هایی ایثارگر و جان برکف اند که طی سال های جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند. این عزیزان، انسان های برگزیده ای هستند که بسیاری از نعمت های مادی خود را به پیشگاه دوست تقدیم کرده اند. آنان به دلیل از خود گذشتگی ها و ایثارگری هایشان، موانع و حجاب ها را که در اثر تعلّقات و وابستگی های دنیوی ایجاد می شود، کنار زده و راحت تر با خداوند به مناجات می پردازند. قلب شکسته ی آنان، بزرگ ترین سرمایه جانبازی شان به شمار می آید.


همچنین طی دیدار جداگانه ای از خانواده ی شهیدلطیف امارنه  با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست