03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۷۰۸4531

از سه خانواده ی شهید در شوش تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ جمیل برما

به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) حوزه ی مقاومت  شهید دانش ، سپاه ناحیه ی شوش و بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت مشترک به مناسبت هفته ی دفاع مقدس با سه خانواده ی شهید دیدار و گفتگو به عمل آمد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 11 صبح روز پنجشنبه 8 مهرماه 1400 هم زمان با « روز جهانی ترجمه و مترجم و روز جهانی ناشنوایان» به مناسبت هفته ی بسیج با حضور «سرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش ـ اسکندر خطایی رئیس دادگستری و علی الهایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سروان پاسدار عباس احسانی فر فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش » از سه خانواده ی شهید « رحیم کعبی آل کثیر ، صاحب شوهانی و شجاع آل کثیر» دیدار و گفتگو شد .

 

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش لزوم قدرشناسی از خانواده معظم شهدا را امری ضروری دانست و در این راستا گفت : بی شک ایثارگری‌ های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد و تعجب جهانیان را برانگیخت، لذا مدیون خانواده‌ های شهدا هستیم، نسل ‌های آینده نیز مدیون این خانواده‌ ها هستند، از این رو احترام به خانواده شهدا از طرف همه مردم ایران است؛ چرا که حفظ نظام اسلامی بر پایه همین ایثارگری است، در حقیقت انقلاب مدیون خانواده شهداست.

 

وی افزود : اسلام بر پايه حق‏شناسى است. اگر كسى خدمتى به ما كرد، نباید آن را از ياد برد، بلکه باید اين خدمت را روزى جبران نمود. البته گاه انسان نمی تواند جبران كند، يا به خاطر اينكه توانايى او كم است و يا خدمتى كه به او شده به قدرى زياد است كه قابل جبران نيست، در اين صورت حداقل بايد با زبانش تشكر كند در غير اين صورت كفران نعمت كرده و مستحق زوال نعمت است .

 در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدیه از این سه خانواده ی شهید به صورت جداگانه تجلیل شد .

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست