04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۰۵2318

دلنوشته های راهیان نور محور عملیاتی فتح المبین در پنجمین روز فروردین1396

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

با توجه به این که طبق گزارش قبلی قرار بود فردا به یادمان شهدای فتح المبین رفته و دلنوشته های راهیان نور را جمع آوری کنیم ، اما طی تماس تلفنی یکی از بستگان که همراه با یکی از کاروان های راهیان نور آمده بود امروز هم به این یادمان رفته و دلنوشته ی 20 نفر را جمع آوری نمودم .

راضیه خدارحمی از استان همدان ـ شهرستان نهاوند

به نام خدا ـ سلام شهداء؛ از چه بگویم ، از آشفتگی درونی که غرق در روزمرگی های دنیای مادی شده ام ، از حال زارم بگویم که هیچ چیز نتوانستآن را به آرامش برساند ..... در این نا آرامی ها بودم  تا این که عطر نام شما و راهیان نور  در فضای دلم پیچید و دلم را نام شما به این دیار فرا خواند ، آمدم به یادمان شهدای فتح المبین و از شما می خواهم که آرامم کنید که محتاج به آرامش هستم .


بهناز رمضانی از استان البرز ـ شهرستان کمال شهر

حرفی جز این ندارم که خاک پاک همه تونم شهدای عزیز ـ حلالمان کنید .


نرگس مالمیر از شهرستان نهاوند ـ روستای امین آباد سفلی :

بسم رب الشهدا و الصدیقین ـ نمی دانم چه بگویم ـ از حال عجیبی که سرتاسر وجودم را گرفته ... انگار همین دیروز بود که متوسل شدم به شهید عزیزم حاج ابراهیم همت ... از هر جای این مناطق که بگم دلم عجیب گیر کرده بود ، نمی دانم چه حکمتی توی این سفر هست که آدم را این جور عاشق می کند ـ عاشقانه آمدم برای عاشقی مؤمنانه ـ دلم می خواهد شهدا یار و یاورم باشند ـ امیدوارم روی عهدم با شهداء بمانم ـ فدای قدم های همه ی شهداء .


شکوه صفدری از شهرستان نهاوند ـ روستای امین آباد سفلی :

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که بگویم شهداء شرمنده ایم چون بزرگی کاری که برای ما و اسلام کردند به حدی است که زبان ها الکن ، زبان ها قاصر و قلم به کندی می نگارد .


مصطفی کیانی از استان سیستان و بلوچستان ـ شهرستان سرباز :

فقطیک آرزو از خداوند یکتا دارم و آن هم این است که کمک کند در راه خودش و انقلاب اسلامی و ولایت به شهادت برسم چون وقتی پا به چنین مکان های مقدسی می گذارم از شهداء خجالت می کشم .


احمد زیدوند متولد خرمشهر ساکن قرچک استان تهران :

بسم رب الشهداء والصدیقین ـ هرچه  فکر می کنم می بینم شهداء انسان های آسمانی بودند و آسمانی شدند لذا از آنها می خواهم برای آدم های زمینی  و حقیری  مثل من ناچیز و حقیر دعا کنند .


عبدالرضا بابایی راد از استان البرز ـ شهرستان کرج :

یاد همه ی شهداء و فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس گرامی باد ـ دورد بر روح جوان ترین فرمانده جنگ شهید حسن باقری یکی از طراحان اصلی عملیات غرور آفرین فتح المبین .


مریم بابایی راد از استان البرز ـ شهرستان کرج :

دایی عزیزم بعد از 34 سال قدم به قدمگاه و محل شهادتت ، منطقه ی عملیاتی فتح المبین ـ محور زعن گذاشتم ـ مرا دریاب .


ولی ا... شریفی متولد 1337 از استان قزوین ـ روستای رشتقون :

چند سالی است که با راهیان نور به منطقه ی یادمان شهدای فتح المبین و دیگر یادمان ها عازم می شود تا هیچ وقت فراموش نکنم این کشور  به همین سادگی امنیت را به دست نیاورده بلکه با خون شهیدان است که خداوند به خاطر آبروی شهداء امنیت را به ما هدیه داده است  ، اذا جوانان  قدر این شهداء را بدانند و به وصیت آنها عمل کنند .


زینب گودرزی از استان همدان ـ شهرستان نهاوند :

بسم الله الرحمن الرحیم ـ ای شهیدان یادتان گرامی باد ـ ما در همان روزهایی که شما با نثار خون خویش شهید شدید، راه شما را هادی و هدایت خود قرار داده ایم و از شما  ممنونیم که برای آزادی و امنیت ایران اسلامی  و برای دفاع از ناموس و عزت و شرف  جنگیدید  تا ما در آرامش زندگی کنیم ـ روحتان شاد و یادتان گرامی باد .


شمسی جان جان از استان همدان ـ شهرستان نهاوند ـ بخش زرین دشت ـ روستای درانه :

دنیاداران بدانند که شهیدان نمرده اند بلکه زنده اند و ما را در تمام امورات زندگی هدایتگر هستند ـ درود بر روان پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم .


مائده احمدی از استان تهران :

واقعاً احساس خوبی دارم ـ حس کردم پا جای پای شهداء گذاشته ام و با توجه به این که اولین بار است  به این مکان مقدس می آیم  اشک از چشمانم جاری شد ، دوست دارم بلند گریه کنم و از شهداء بخواهم به من کمک کنند تا همیشه در راه آنها قرار بگیریم و ایمانم در مقابل شیطان  قوی باشد که حجاب و عفافم  سپر دفاعم باشد .


فاطمه خانی از استان آذربایجان شرقی ـ شهرستان شبستر :

فقط می تونم بگم آفرین بر جوانانی که با شهامت و دلاور مردی در عملیات غرور آفرین فتح المبین به عمق 90 و عرض 30 کیلومتر و در مجموع 2500 کیلومتر مربع از خون ایران اسلامی در غرب شوش را از دشمن پس گرفتند ، آن هم با نثار خون خود که اکنون با در کمال آرامش با وضو به محل شهادت آنها آمده ایم ـ شهداء دمتون گرم که ما را در جهان سربلند نمودید .


سیده اعظم اسماعیل پور از استان مازندان ـ شهرستان بهشهر :

الهی به امید تو ـ اگر قدمی برداشتم و قصد سفر به یادمان شهدای فتح المبین را کردم جدا از دلتنگی که همیشه برای شما شهداء دارم و همیشه عید که میشه دوست دارم از نزدیک پیشتون باشم ؛ بیشتر به خاطر خودم اومدم . این که از شما بخوام برای کنترل نفسمون دعا کنید و از خدا برایم طلب آمرزش و بخشش  کنید که بتونم بنده ی خوبی باشم و از این راهی که شما ها به ما نشان دادید دور نشیم . عاشقوتونم همیشه .


سیده مریم طاهایی از استان مازندران شهرستان بابل :

ای شهداء ای  اسوه ها و اسطوره های جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی ، بدانید که دلاورمردی ها ، شهامت ها و استقامت شما در مقابل دشمن تا دندان مسلح را سرمشق زندگی خود قرار داده ایم و به عنوان  مادری دلسوخته از شما می خواهم جوانان ما را در عاقبت بخیری نظر خداوند یکتا دعا کرده و شفاعت نمایید .


مریم احمدی از استان تهران ـ شهرستان اسلام شهر :

سلام بر شما شهیدان خدایی ـ قسم به خون پاکتان ـ قسم بر جسم پاکتان تا خون در بدن دارم از راه شما خارج نشده و با حفظ حجابم وصیت شما را به جا می آورم ـ رحمت بر آن شیر پاکی که مادر به شما داد  ـ امیدوارم فرزندم و خانواده ی همه ی شیعیان راهتان را ادامه دهند ـ التماس دعا


مریم شاهمرادی ـ از استان بوشهر ـ بندرگناوه :

با توجه به این که پانردهمین بار است که به صورتی شخصی به منطقه ی عملیاتی فتح المبین می آیم اما  همانند محرم و صفر که نمکش امام حسین(ع) است و بیش از 1400 سال است هم چنان  پاس داشته می شود ، نمک این سرزمین خون شهداء است که خیلی گیرا می باشد پس باید با وضو وارد این یادمان شد و در مدخل ورودی است سجده نمود چون وقتی امام خمینی (ره) دست و بازوری رزمندگانش را می بوسد ما زمینی ها باید در مقابل آنها سجده نماییم .


مرضیه دلفانی ـ استان استان لرستان ـ شهرستان خرم آباد

ای شهیدانی که با نثار خون خود  نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را بیمه نمودید و امنیت را برای فردفرد ایرانیان به ارمغان آوردید از شما التماس می کنم که شفاعت دختران بی حجاب وپسران بیکار را نزد خداوند داشته باشید تا دختران  با حجاب شده و پسران از بیکاری رهایی یابند .


سیده لیلا موسوی ـ از استان خوزستان ـ شهرستان آبادان

با توجه به این که من پرستار یکی از بیمارستان های آبادان هستم و روزانه به بیماران رسیدگی می کنم حدود پنج سال است که برای آمدن به این یادمان  به انتظار نشسته تا فرصتی پیش آید که به زیارت شهدای عملیات فتح المبین بیایم اما امسال طلبیده شدم و خیلی خوشحالم که پا به منطقه ای گذاشته ام که در هر وجبش خون شهیدی ریخته شده ـ و تنها چیزی که می توانم به این شهدای والامقام بگویم این است که از آنها بخواهم شفاعت مرا نظر خداوند داشته باشند .


سکینه کوشایی ـ از استان خوزستان ـ شهرستان شوشتر

من یک فرهنگی هستم که حدود یک سال است بازنشسته شده ام اما هر ساله ابتدا به زیارت عتبات عالیات می روم  و بعد به یادمان شهدای فتح المبین می آیم  چون بر این عقیده هستم وقتی که امام علی(ع) می فرماید « هر آن کسی که برادرم دانیال را زیارت کند همانند آن است که مرا زیارت کرده است . » پس جوانانی که خون خود را در راه اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس نثار کردند برابر است با خون شهدای اصحاب امام حسین در واقعه ی عاشورا ـ  و من  از زیارت « کربلا ـ نجف وسامرا» به این یادمان آمده ام تا زیارت خود را تکمیل کرده باشم ـ نثار روح پاک شهداء صلوات .


شایان ذکر است بعد از تهیه ی دلنوشته های روز پنجم سرهنگ فرحان منصوری مسئول یادمان شهدای فتح المبین و داریوش حسین عرب که هر ساله با احداث بوفه ای به راهیان نور خدمت رسانی می کند را دیدیم و پس از خسته نباشی عکسی از ایشان به عنوان حسن ختام روز پنجم با دوربین خود گرفتیم .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست