03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۰۹2328

دلنوشته های راهیان نور یادمان شهدای فتح المبین در نهمین روزفروردین

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 9:30 همانند روزهای قبل جهت جمع آوری دلنوشته ی راهیان نور به یادمان شهدای فتح المبین رفته و در نهایت موفق شدیم از 24 نفر دلنوشته جمع آوری کنیم :

صدیقه ولی زادگان از شهرستان همدان

بسم الله الرحمن الرحیم ـ ما مدیون خون شهدائیم ، چطور می توانیم جبران فداکاری های آنها را داشته باشیم ؟ اگر الان جسمشان بین ما نیست ، یادشان در وجودمان همواره زنده و جاوید است ـ روحشان شاد ـ انشاءالله شفیع ما در روز قیامت باشند .

سعیده بنافی از استان بوشهر ـ شهرستان دشتستان

بسم رب الشهداءوالصدیقین  خداوندا ما را در مسیر شهیدان واقعی خودت نگه دار و ما را به قافله ی آنها برسان ـ الهی آمین

اکبر شریفی ـ از استان بوشهر ـ شهرستان برازجان

بسم الله الرحمن الرحیم ـ با سلام و درود به امام و پیشوایمان حضرت ولیعصر(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» ـ توصیه ای که به خواهران و مادران این سرزمین دارم این است که حجاب خود را حفظ کنند .

عبدالحسین رسولی مهر از شهرستان دزفول ـ شهرک چغاسرخ

رحمت خدا بر تمام شهدا که جان و خونشان را در راه ایران  و اسلام فدا کردند . ای شهدای والامقام سلام ما را به آقا امام زمان(عج) برسانید ـ التماس دعا داریم از شما .

کبری رضایی از استان بوشهر ـ شهرستان برازجان

با سلام خدمت شهدای گرانقدر عملیات فتح المبین ـ ای شهیدان که از جان عزیز خود گذشتید از شما عاجزانه خواهش دارم که همه ی جوانان ما را به راه راست  که همان اسلام است شفیع باشید ـ «رضایی چون برای بقیه ی دلنوشته است کتبا خواسته است آن را منتشر نکنیم لذا از بقیه ی این دلنوشته صرف نظر می کنیم »


حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی کریمی از استان اصفهان

بسم رب الشهداء ـ شهادت تمام عرفان است ـ خدایا تمام عرفان را نصیب من بگردان .


فاطمه جمالی از شهرستان برازجان

به نام خدا ـ ای شهیدان گرانقدر و عزیز  از شما شفاعت سلامت و عاقبت بخیری خود و مردم را در زندگی روزمره دارم .


حجت الاسلام حسن دهقان آزاد ـ از استان البرز ـ شهرستان کرج

بسم رب الشهداء ـ شهداء شرمنده ایم ـ امید شفاعت شما در قیامت ما را دل گرم می کند به آمدن به این یادمان ها .


شهناز خدری زاد از شهرستان کردکوی

سلام بر شهیدان ـ به خون خفته ی میدان عشق و شهادت ـ سلام بر پرستوهای مهاجر ـ از شهدا  شفاعت سلامتی و ظهور آقا امام زمان(عج) را انتظار دارم .

علی رضا رضایی از شهرستان کردکوی

سلام بر شهداء ـ شهدا از شما شفاعت می خواهیم و دعا برای توفیق شهادت

فاطمه مجیدی  از استان بوشهر

شهداء فقط می گم شرمنده ام

دختری از شهرستان کردکوی که نامی از خود نبرد

با تو میخواهم حرف دلم را بزنم ای شهید محمدرضا عسکری ، هر چه خواستم به من دادی ، نمی دانم جایگاهت نزد خداوند یکتا کجاست ولی انتظار دارم کمکم کنی  چون خیلی سختی و مریضی کشیدم .


حکیمه زنگوئی از استان بوشهر

بسم رب الشهداء والصدیقین ـ شهدا خیلی از این زمانه شما با فداکاری جنگیدید تا ما در امان باشیم ولی زمان با این جوانان امروزی چکار کرده که بی حجاب در خیابان ها می گردند .؟


حلیمه جلیلی از شهرستان کرد کوی

ای شهداء تو را به حضرت زهرا(س) قسم می دهیم برای باقیمانده ی عمرمان که عاقبت بخیر باشیم نزد خداوند شفاعت کنید.


علی محمدیان از استان البرز ـ شهرستان کرج

کجایند آن مردان بی ادعا ـ ما کجا و این عاشقان بی ریا کجا .

عصمت سلیمان پور از استان اصفهان ـ شهرستان نجف آباد

ای گل های پر پر شده ی دشت شوش ، همیشه به یادتان خواهم بود و هرگز فرامشتان نخواهم کرد ـ به یاد همه ی شهدای شهرستان نجف آباد صلوات .


طاهره شریفی از شهرستان کرج

بسم رب الشهداء والصدیقین ـ سلام بر شهیدان ـ با آرزوی این که شفاعتمان کنید و دعا کنید ب ای عاقبت بخیری ما پا به این دیار گذاشتم ـ دست خالی برم نگردانید .

زهرا خیاط بهار از استان البرز شهرستان گلشهر

ای شهدا  شرمنده ی روی ماهتان هستم و خجالت زده ام ، نمی دانم با این آهی که می کشم چطور با شما ارتباط برقرار کنم ـ غیر از شکر و تشکر  کاری از دستم بر نمی آید ـ در آرزوی روزی هستم که ما را شفاعت کنید .

شهربانو سید اکبری از استان گلستان ـ شهرستان گرگان

من تا این لحظه شرمنده ی شهدا بودم ولی خانواده های شهداء را درک نمی کردم ولی پا را که در یادمان شهدای فتح المبین گذاشتم نظرم به طور کلی عوض شد و از این لحظه به بعد در مقابل خانواده ی شهداء هم  شرمنده ام . خدایا به حرمت خون شهیدان همه ی ما را ببخش و بیامرز .


صغری چرمکو از بندر ترکمن

من خواهر شهید محمد چرمکو هستم ـ به این یادمان آمده ام تا به بگویم  احساس می کنم نزد برادرم شرمنده نیستم چون وقای که رفت و دیگر برنگشت من از دو فرزندش پرستاری کردم تا بزرگ شده اند ، فقط انتظار شفاعت از این شهید دارم .


حسین علی ولایتی از شهرستان سرخس

سلام ای شهیدان ، از وقتی که فهمیدم شهید چیست و شهید کیست ، دیگر احساس تنهایی و ترس از مرگ نمی کنم ، ایکاش زودتر شما را می شناختم ـ خواهش می کنم که خود و خانواده ام را که شیعه ی اهل بیت هستیم را تنها نگذارید ما به شما احتیاج داریم  ، شما را به مادرتون قسم  شفاعت دوستداران اهل بیت(ع) را فراموش نکنید .

جلال اردلان از شهرستان سرخس

سلام بر شهدای دفاع مقدس ـ امیدواریم ما هم بتوانیم راه شما را ادامه دهیم و برای بقاء و جاودانگی  اسلام و کشورمان ایران اسلامی بکوشیم  که اسم ایران همانند گذشته  زبان زد در تمام  دنیا باشد

زیبا فلاح از استان خراسان رضوی ـ شهرستان مشهد مقدس

با سلام به شما شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مادران شهداء ـ برای اولین بار است که به اینجا می آیم ـ حال و هوای غریبی است . من که به نوبه ی خودم نتوانستم کاری بکنم تا کمی از زحمات شما  را جبران کنم ولی از  شما بزرگان که با جان و دل از این کشور دفاع کرده و جان دادید ، شفاعت می خواهم .

نرگس اسکندری از  استان خراسان رضوی ـ شهرستان مشهد مقدس

ای کاش کنار شما شهدا بودیم ـ ایکاش می توانستم ، یک قطره آب به شما بدهم  و سیراب ذمی شدید ولی افسوس ، که آنجا نبودیم ـ شهدای عزیز ـ کمک کنید و برای همه دعا کنید .


توضیح در مورد خبر روز هشتم :

روز سه شنبه 8 فروردین 1396 خبری تحت عنوان « هشتمین روز از تعطیلات نوروزی یادمان شهدای فتح المبین روز خلوتی داشت » در شوش نیوز منتشر شد که در واقع خلوتی مربوط به همان ساعت حضور ما در یادمان بود که سرهنگ فرحان منصوری مسئول یادمان شهدای فتح المبین طی تماس تلفنی اطلاع داد که روز گذشته در دو وقت صبح و عصر طی آمار جمع آوری شده 16 هزار نفر از کاروان های راهیان نور در یادمان حضور داشته اند .

اما نکته ای که امروز چهارشنبه 9 فروردین 1396 توجه ما را به خود جلب نمود جمع آوری «اسكوربورد» ی بود که در مدخل ورودی یادمان نصب شده بود و فیلم های مستند دوران هشت سال دفاع مقدس و راهیان نور را پخش می کرد .

دومین موردی که جمعی از راهیان نور توجه ما را به آن جلب نمودند سرویس های بهداشتی بود که توسط اداره ی کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان برای رفاه حال راهیان نور احداث کرد و بر سردرب این سرویس ها سال 1395 خود نمایی می کند ، ولی این سرویس بهداشتی ها از آغاز سفر کاروان های راهیان نور تا به امروز بسته بوده و از آنها استفاده نشده است ، به راستی اگر سرویس های بهداشتی موجود کفاف جمعیت را داشته چرا این هزینه صرف بخش های دیگری نشده و اگر مورد نیاز بوده چرا کلا تعطیل بوده اند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست