04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۵۲۵1804

فرماندار شوش در دیدار با آزادگان شوش گفت : آزادگان مایه ی عزت ، شرف و افتخار جامعه هستند .

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 14:45 در آستانه ی سالروز اولین گروه از آزادگان سرافراز جلسه ی با حضور جمعی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری شوش برگزار شد .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ؛ ابتدا پنج نفر از آزادگان شوش به نمایندگی از طرف دیگر آزادگان به مشکل بیکاری فرزندان خود و بلااستفاده ماندن بیمه طلایی در این شهرستان اشاره کردند و پس از آن  مهندس رضانجاتی فرماندار در این  دیدار صمیمی عنوان نمود : امروز اگر کشور ما غزت مند ، مقتدر و آبرومند است و در دنیا حرفی برای گفتن دارد به واسطه ی جانفشانی « شهدا ، ایثارگران ، وجود آزادگان و تحمل سختی دوران اسارت می باشد.

 

وی افزود :  آزادگان سرافراز به این جهت سند افتخار ما می باشند که در دوران اسارت با تحمل سختی بهترین و طلایی ترین دوران زندگی خود را برای عزت و شرافت کشور در اسارت رژیم بعثی سپری کرده اند.

 

فرماندار شهرستان شوش گفت: حضور در بین شما به عنوان ارزش ها و اسطوره های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار است و آسایش و امنیت کشور مدیون شماست.


 

وی بر استمرار نشست ها با آزادگان سرافراز تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت های کاریسرکشی به خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و دلجویی از آن ها می باشد.

 

"نجاتی" همچنین بر ضرورت ارائه خدمات قانونی مورد نیاز آزادگان از سوی مسئولان و رعایت سهم 25درصدی استخدام فرزندان شهدا و جانبازان در شرکت های صنعتی شهرستان تاکید کرد.

 

26 مرداد هر سال به عنوان سالگرد آغاز بازگشت آزادگان دفاع مقدس به میهن اسلامی در سال 1369در سراسر کشور گرامی داشته می شود.

 

شهرستان شوش در طول 8 سال دفاع مقدس تعداد 612 شهید ، 1366 جانباز و 144 آزاده را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم نموده است.

 

شایان ذکر است فردا سه شنبه 26 مرداد1395 بنا به دعوت استانداری جهت تجلیل از آزادگان همایشی به صورت متمرکز در شهرستان اهواز برگزار می شود که به همت فرمانداری جمعی از آزادگان شوش همراه با خانواده توسط سه دستگاه مینی بوس به اهواز اعزام می گردند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست