04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۰۵1875

ورزشی

ورود جانباز دوچرخه سوار حامی محیط زیست به شهرستان شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سیدمسعود طباطبایی جانباز 65 درصد دوچرخه سوار  مشهدی ، حامی محیط زیست پس از گذر از استان های مختلف کشور روز روز یکشنبه 4 مهر1395  وارد شهرستان شوش شد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ این جانباز دوران دفاع مقدس که با هدف ترویج ارزش های هشت سال دفاع مقدس سوم خرداد و همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز جانباز سفر خود را با دوچرخه  آغاز کرده است، روز جمعه با حضور بر مزار شهدای گمنام اندیمشک نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

 

وی گفت: با هدف ایجاد رابطه تنگاتنگ مردم با محیط زیست اقدام به کاشت نهال شناسنامه دار در شهرهای مختلف نمودم.

 

وی پیام خود را در این سفر گسترش هر چه بیشتر فعالیت های انسان دوستانه و زیست محیطی در جامعه عنوان کرد و گفت:این سفر با شعار بحران های زیست محیطی را جدی بگیریم و اهدای خون و عضو تبلور انسانیت است آغاز شده است.

 

سید مسعود طباطبایی جانباز 65 درصد ارتش است و از سال 1382 طرح جهانی کمربند صلح یادواره شهدای گمنام ایران‌زمین را باهدف پیاده‌روی دور دنیا ارائه کرده و مسیرهای تهران « مشهد به قم  قم ـ  قم به کربلا ـ  کربلا به ترکیه و مشهد به تهران » را به‌صورت انفرادی و گروهی با پای پیاده پیموده است.

 

وی هم اکنون عضو گروه های انسان های سبز و سفیران صلح و دوستی اقوام ایرانی می باشد که  سومین دور دوچرخه سواری استان های ایران  را از مشهد مقدس به طرف دهلاویه آغاز نموده و با ورود به استان خوزستان و شهرستان اندیمشک امروز به شهرستان شوش رسیده و مورد استقبال بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان واقع گردید .

 

این جانباز 65 درصد با پیام «بحران‌های زیست‌محیطی را جدی بگیریم» و «اهدای خون و اهدای عضو تبلور انسانیت است» و در راستای «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به هر شهری که می رسد یک نهال می کارد و مسیر خود را به طرف شهر بعدی ازسر می گیرد تا به دهلاویه برسد .

 

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست