04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۴۱۹1746

رئیس هیئت اسکیت شوش خبر داد : اسکیت شوش پس از گذشت 2 سال پویا می شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز جمعه 18 تیرماه 1395 ساعت 22:20 دقیقه در حالی که اسکیت بازان خردسال ، نونهال ونوجوان زیر نظر علی لطیفی و جواد سرخه در پیست سالن یادگار امام تمرین می کردند ، فرصتی دست داد تا با سوسن زرگوش رئیس هیئت اسکیت شوش گفت و گویی داشته باشیم که حاصل آن در ادامه آمده است .

 

شوش نیوز :

*لطفا در مقدمه چنانچه صحبتی دارید عنوان نمایید ؟

ـ بسم الله الرحمن الرحیم ، با عرض تبریک عید سعید فطر هر چند که در سومین روز تعطیلی این عید عزیز به سر می بریم ، ابتدا جا دارد از شما تنها خبرنگاری که انصافا مردمی هستید و همان طور که برای فوتبال  وقت میگذارید برای رشته ی اسکیت هم وقت خود را در اختیار ما در این سه سال قرار داده اید سپاسگزاری خود را به عمل می آورم .

شوش نیوز :

*دقیقا سال گذشته  در مصاحبه ای با شوش نیوز قصد انصراف از هیئت را داشتید ، چطور شد که امسال عزم خود را جزم کرده اید و فعالیت خود را بیشتر از گذشته می بینیم ؟

ـ بله چون از یک سال قبل از آن مصاحبه تصمیم خود را گرفته بودم که استعفاء بدماما به دو دلیل ماندم یکی دلگرمی و پشتیبانی های هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان که دلسوزانه به پای حرفای ما نشست و تا جایی که برایش مقدور بود گره گشای مشکلات ما بود و از طرفی دیگر وقتی که علی لطیفی و جواد سرخه از اعضای هیئت را می دیدم که مشتاقانه و بدون کوچکترین چشم داشتی به استعدادیابی مشغول هستند ، روحیه ی از دست رفته را دوباره به دست آوردم و از ابتدای اوقات فراغت سال 1395 تا کنون ما توانسته اید 46 نفر را بیمه ی ورزشی کرده که نیمی ازآنها پسر و بقیه دختر هستند و علاوه بر آن 15 نفر دیگر را زیر نظر علیرضا کریمی در پارک ارمغان مشغول به فعالیت داریم که آنها هم بیمه ی ورزشی شده اند .


شوش نیوز :

*یعنی دیگر مشکلی سر راه خود و همکارانت در هیئت ندارید ؟

ـ مشکلات که زیاد هستند ، مثلا پیست استاندار اسکیت ما که در مجموعه ورزشی اداره ی ورزش و جوانان قرار دارد ازسال گذشته شکاف هایی بر روی آسفالت آن وجود آمده که این شکاف های چرخ کفش های اسکیت بازان را دچار مشکل خواهد نمود ، سال گذشته مهشید آزادی نایب رئیس هیئت که عوضو شورای اسلامی شهر نیز می باشد قرار بود پیگیر این موضوع باشد که تا این لحظه تلاش های ایشان هم را به جایی نبرده و شکاف های روی آسفالت پیست روز به روز بیشتر می شوند و از طرفی قرار بود فضای سبزی برای این پیست در نظر گرفته شود اما این هم به فراموشی سپرده شده است  . همچنین در پارک ارمغان یک پیست اسکیت احداث شده که قرار بود آن را به هیئت اسکیت تحویل دهند اما تا این لحظه شهرداری و شورای اسلامی شهر به تعهدات خود عمل نکرده است و بالاخره پیشتی که در سالا یادگار امام  وجود دارد معمولا برای  تمرینات خرسالان و نونهالان تازه کار و یا به عبارتی آماتور در نظر گرفته شده که همان گونه که مشاهده می کنید همراه با والدینشان به اینجا آمده اند ولی متأسفانه نیمکتی وجود ندارد که این خانواده ها استراحت کنند و به ناچار تا چند ساعت سرپا می مانند و انتظار دارم که 4 نیمک سیمانی در اختیار ما گذاشته شود که شرمنده ی خانواده ها نشویم .


شوش نیوز :

*هیئت اسکیت استان خوزستان با شما همکاری لازم را دارد یا باز همانند گذشته بی تفاوت است ؟

ـ متأسفانه باز به روال گذشته بی توجه است ، تا کنون در این مدت کوتاه سه نامه به هیئت اسکیت استان ارسال کرده ایم اما متأسفانه تا این لحظه جوابی را دریافت نکرده ایم .

شوش نیوز :

*ازشاگردان دوره ی قبلی شما کسی پیشرفتی داشته است ؟

ـ علی احمدزاده که یکی از اسکیت بازان شوش بود امسال به اردوی تیم ملی دعوت شده و خانواده اش به خاطر پیشرفت فرزندنشان به استان البرز نقل مکان کرده و هر چند که از طرف هیئت اسکیت استان البرز به اردوی تیم ملی دعوت شده اما تا چندماه پیش در همین هیئت فعالیت داشته است .


شوش نیوز :

*علاوه بر تمرینات ، مسابقاتی را هم در نظر دارید ؟

ـ صد درصد ، بدون برگزاری مسابقات که نمی تواند مدعی داشتن فعالیت بود با این تفاوت چون پیست اسکیت شهرستان شوش بهترین و استانداردترین پیست استان خوزستان است در نظر داریم که میزبانی مسابقات اسکیت خوزستان را بگیریم و اگر توانستیم بازیکنانی را به مسابقات کشوری بفرستیم که به هدف اصلی خواهیم رسد و اگر مقدور نبود بی شک عناوین استانی را کسب خواهیم نمود .

شوش نیوز :

*تمرینات همیشه ساعت 22 آغاز می شوند ؟

ـ نه به خاطر ماه مبارک رمضان  ساعات تمرینات راه به این ساعت موکول کردیم و از هفته ی آینده شروع تمرینات ساعت 18 می باشد .

شوش نیوز :

*نمی خواستم به این سئوال اشاره ای داشته باشم اما چون انصافاً در این نیم ساعتی که برای گفت وگو در دفتر هیئت نشسته ام گرما مرا کلافه کرده است ، دلیل خاصی دارد ؟

ـ شما اگر تا این لحظه به این فکر بوده اید که چرا کولر را روشن نمی کنم ، در واقع اگه به پنجره ی پشت سرتان نگاهی داشته باشید مشاهده می کنید که اصلاً دفتر هیئت فاقد کولر است و به ناچار در این گرما نشسته ایم که جا دارد از شما عذرخواهی کنم .


شوش نیوز :

آیا حضور خبرنگار در کنار فعالیت های ورزشی را به صلاح می دانید و اگر پاسختان مثبت است تاکنون میانه ی شما با خبرنگاران در چه حدی بوده است ؟

ـ به نکته ی بسیار جالبی اشاره کردید ؛ نه فقط فعالیت های ورزشی ، بلکه در تمام ابعاد « سیاسی ـ علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و..... » اگر خبرنگار حضور نداشته باشد ، حتی اگه پروژه ی عظیمی باشد به هیچ جا اطلاع رسانی نخواهد شد و به عبارتی در نطفه خفه می گردد و من خبرنگار را یکی از پایه ها و زیرساخت های کل جامعه می دانم و اما در پاسخ بخش دوم سئول شما باید بگویم که تنها نشریه ی که به یاد ما هستند و تبعضی بین رشته های ورزشی قائل نیست همین پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز است که انصافاً هم پر کار است ، هم پر بیننده است و هم مورد اعتماد مردم و مسئولین می باشد که به نوبه ی خود جا دارد از مدیر مسئول این نشریه قدردانی خود را به عمل آورم و از سایر نشریات هم بخواهند به ما سر بزنند و با فعالیت ها و بعضاً مشکلات ما از نزدیک آشنا شوند .


شوش نیوز :

*درنهایت اگر حرف ناگفته ای دارید ، عنوان نمایید ؟

جا دارد از رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش ، علی لطیفی دبیر هیئت ـ جواد سرخه مسئول استعدادیابی هیئت ، از خانواده هایی که در این گرما در کنار فرزندان خود سر پا می ایستند و نظارگر فعالیت دلبندگان خود هستند قدردانی نموده و بار دیگر از بی توجهی هیئت اسکیت استان خوزستان به نامه نگاری های ما نقد کنم تا شاید از این طریق گوشه ی چشمی به شوش که یکی از قطب های اسکیت استان خوزستان است توجهی داشته باشند .


 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست