04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۰۲1862

همایش مشترک دوچرخه سواری و اسکیت به مناسبت هفته دفاع مقدس در شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت اداره ی ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی دوچرخه سواری و اسکیت و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و راهنمایی و رانندگی همایش دوچرخه سواری و اسکیت به مناسبت هفته دفاع مقدس در شوش برگزار شد .

 

روز پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت 8 صبح در دومین روز از هفته ی دفاع مقدس که با عنوان « روز شهیدان، ایثارگران، سربازان و فخرآفرینان » نام گذاری  شده است ؛  20 درچرخه سوار در رده سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان دربخش آقایان ، 15 اسکیت باز دختر و 10 اسکیت باز پسر مسافت دو کیلومتری را از پارک میراث تا گلزار شهدای شوش طی نموده و در خط پایان به قید قرعه به 20  نفر جوایزی اهدا شد که در این میان سهم اسکیت بازان برای دریافت هدایا از شانس بهتری برخوردار بود .

رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش  در مراسم اهداء جوایز گفت : این مسابقات به مناسبت هفته ی دفاع مقدس و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و نظم و امنیت شهرستان شوش برگزار شده است .


عبدالرضا لالوند  رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان شوش در تکمیل سخنان رئیس اداره ی ورزش و جوانان به مسابقات پاراالمپیک اشاره کرد و گفت : بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران بر اثر بروز سانحه در حین مسابقه در جریان بازیهای المپیک 2016 دچار آسیب‌های جدی شد و پس از بی‌نتیجه بودن روند درمانی، دقایقی بعد بر اثر ایست قلبی بدرود حیات گفت و به همرزمان شهیدش پیوست و به همین مناسبت با توجه به این که بخشی از این همایش به دوچرخه سواری اختصاص دارد بر خود لازم می دانیم که جهت شادی روح این دوچرخه سوار از دست رفته  ادای احترام نموده و فاتحه ای قرائت کنیم .


سوسن زرگوش رئیس هیئت اسکیت شهرستان شوش ضمن قدردانی از لطیفی و سرخه دبیر و مسئول کمیته ی استعدادیابی هیئت اسکیت ، به اهداف حضور در این همایش اشاره کرد و اظهار داشت : ابتدا هدفمان سهیم بودن در گرامی داشت هفته ی دفاع مقدس است و سپس به دنبال جذب علاقه مندان به رشته ی اسکیت هستیم تا در مسابقات استانی با قدرت بالاتری حضور یابیم .


 

درپایان بنا به پیشنهاد رئیس انجمن روزنامه نگاران ؛ شرکت کنندگان در این همایش به همراه والدین بر سر مزار شهداء حضور یافته و به آنها با ذکر فاتحه و صلوات ادای احترام نمودند .

شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر حضور رئیس اداره ی ورزش و جوانان ، رئیس هیئت دوچرخه سواری و والدین شرکت کنندگان در همایش ، حسن رضایی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیز حضور داشت .

 

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست