04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۳۲۷3234

معرفی امید حامدی فر به عنوان یکی از جوانان ورزشکار جویای نام شهرستان شوش

داریوش پارسا ـ خبرنگار بخش ورزشی شوش نیوز

شهرستان شوش که در دهه ی شصت و هفتاد یکی از قطب های فوتبال خیز شهرستان شوش با حضور تیم های « استقلال ، نیشکر هفت تپه ، کاغذپارس ، شمشیر ، پگاه ، نیرو ، جنوب و توحید» در لیگ های کشوری و استانی زبان زد خاص و عام بود هنوز هم جوانانی جویای نام در رشته ی پر طرفدار دارد .

یکی از این جوانان جویای نام امید حامدی فر است که پدرش غلام حامدی فر سال های در تیم فوتبال نیشکر هفت تپه توپ زد و اکنون به عنوان یکی از پیشکسوتان این دیار فرزندش را برای فوتبال شوش تربیت نموده و ما هم فرصت را غنیمت دانسته و با این جوان گفت و گویی را انجام داده که حاصل آن در زیر آمده است :

لطفا خودت را معرفی کرده و بگویید که در چه پستی بازی می کنید ؟

*بنام خدا ، امید حامدی فر هستم 18ساله از شهرستان شوش ـ کوی ابوذر غفاری و در پست هافبک دفاعی توپ می زنم . و چهار سال است که به صورت حرفه ای فعالیت دارم .

فوتبال خود را  از کجا و با چه تیمی و زیر نظر کدام مربی آغاز کردی و درذ مجموع در چه تیم ها و با چه مربیانی سابقه ی فعالیت داشته و دارید ؟

*من از رده ی سنی نونهالان با تیم نیشکر هفت تپه  فوتبال خود را آغاز کرده و پس از آن در تیم های « استیل آذین ، فولاد دزفول و فولاد خوزستان  به ترتیب زیر نظر غلامعلی حامدی فر«پدرم» ، که در واقع مشوق اصلی من بوده و هست فعالیت خود را شروع کردم و پس از آن « کرمیان ، میلاد ایمانی ، رضا تابش، سعید زبیدی ، حبیب خدریان و بهمن فریس» مربیانی بوده اند که تجارب و علم و دانش بازی را به من آموخته اند .

جه عناوینی تاکنون کسب کرده ای ؟

*از نظر فردی جز چهار بازیکن برتر جوانان باشگاه های استان خوزستان معرفی شده ام و از نظر تیمی « قهرمانی در سوپرلیگ نوجوانان باشگاه های خوزستان ، قهرمانی در رده ی جوانان باشگاه های خوزستان،کسب مقام سومی در لیگ منطقه ای کشورو  و بالاخره مهم ترین آنها ، نایب قهرمانی در لیگ برتر جوانان کشور» به همراه تیم فولاد خوزستان را در پرونده ی خود ثبت کرده ام .

الگوی شما چه کسی است ؟

*از نظر منش ، اخلاق و رفتار که الگوی همه ی ورزشکاران حضرت امام علی(ع) امام اول شیعیان جهانو از نظر فنی از بچگی به کریستیانو رونالدو علاقه داشته و دارم .

چه پیامی به هم سن و سال های خود داری ؟

*اولا من در آن حدی نیستم که پیامی به هم سن و سال های خود بدم چون هنوز خودم نیاز به رهنمودهای بزرگان دارم و اما چون تکلیفی به گردن من انداختید باید بگویم جوانان می بایست برای پیشرفت در هر زمینه ای ابتدا به خداوند یکتا پناه ببرند و بعد خودشناسی را در خود تقویت کنند که بهترین راه پیشرفت در همین خداشناسی و خودشناسی است و در نهایت از شکست ها نهراسند و آنها را به عنوان تجربه  همراه خود داشته باشند و از پیروزی ها اصلا مغرور نگردند که اگر چنین باشد از عرش به فرش سقوط می کنند .

آیا مسئولین ورزش از شما حمایتی داشته اند ؟

*متاسفانه از مسئولان ورزش شوش هیچ گونه حمایتی ندیدم و شاید بیشتر آنها اصلا نداند ما جوانان شوشی به چه مهم یا مقامی دست یافته ایم و این اصلا خوب نیست.

چه قشری می تواند در معرفی شما به صورت گسترده و وسیع تأثیرگذار باشد ؟

*بی شک قشر خبرنگاران که خود گمنام ترین قشر جامعه هستند ، تأثیرگذارترین قشر برای معرفی جوانان در هر بعغدی بوده ، هستند و خواهند بود و من به جرأت می توانم بگویم به جز عناوین تیمی و یا گاها اشاره به اسمی که در جراید از ما بوده ؛ اولین مصاحبه ام  در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز منتشر می شود که هم شما «داریوش پارسا» که این مصاحبه را تدارک می بینید از جنس فوتبال هستید و هم مدیر مسئولش که تا جایی اطلاع دارم یکی از مربیان پدرم در فوتبال شوش بوده است و من این را به عنوان یک افتخار برای خود می دانم که  معرفی این حقیر توسط این دو بزرگ مرد فوتبال شوش در نشریات آغاز می شود .

حرف آخر شما چیست ؟

*شوش استعدادهای زیادی دارد ، اما بدون پشتکار و بدون حمایت نه به جایی می رسند و نه کارایی دارند ؛ پس از مسئولین و خیرین انتظار دارم استعدادهای شوش را دریابند ؛ با آرزوی موفقیت برای همه ی جوانان شوشی در عرصه های « ورزشی ، فرهنگی ، هنری ، علمی و...... »

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست