04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۵۲۴3324

عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش در مراسم تجلیل از خبرنگاران تشریح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11:45 روز چهارشنبه 24 مردادماه 1397 ؛ همزمان با سالروز  ورود پیامبر اکرم(ص) به مکه در سفر حجه الوداع به همت اداره ی ورزش و جوانان ، هیئت فوتبال و مدارس فوتبال فرهنگ و پویا ازجمعی از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد .

رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش  به سالروز شهادت شهید محمود صارمی اشاره کرد و گفت : شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با نثار خون خود در مزار شریف کشور افغانستان بهانه ای شد تا به منظور تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات ، این روز را به نام خبرنگار نام گذاری کنند و هر چند به خاطر گرما و هم چنین تعطیلات پی در پی بعد از سپری شدن هفت روز دور هم جمع شده ایم تا پاس بداریم عملکرد خبرنگارانی که قلم و دوربینشان  چه به صورت مثبت یا منفی و چه به شیوه ی انتقاد  و یا اطلاع رسانی قهرمانی ها در خدمت ورزش بود و امیدوارم برای بالا بردن انگیزه ی ورزشکاران در مسابقات کشوری و استانی بیشتر نکات مثبت  دیده شوند .

وی در ادامه افزود : اگر هم امروز دور هم جمع شده ایم این تجلیل فقط تلاش اداره ی ورزش و جوانان نیست بلکه « هیئت فوتبال و مدارس فوتبال فرهنگ و پویا » مساعدت نمودند تا من بتوانیم از ده نفر از خبرنگاران فعال در راستای ورزش تجلیل کنیم .


رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش در پایان عملکرد چهار ماهه ی سال 1397 را تشریح در سه بخش « مرکزی ، شاوور و فتح المبین و در پنج شهر و برخی از روستاها » را  نمود .

در ادامه عبدالحسن احمدی فر دبیر هیئت فوتبال شهرستان شوش ضمن تبریک به خبرنگاران عرصه ی خبر و اطلاع رسانی از حضور 13 تیم در مسابقات رده های سنی مختلف فوتبال در سال 1397 خبر داد و گفت : سال گذشته ما 11 تیم در مسابقات داشتیم اما امسال 13 تیم در رده های مختلف سنی و در سطح های مختلف داریم که دو تیم از آنها به فوتسال بانوان و تیم های « فرهنگ و پرسپولیس » اختصاص دارد و علاوه بر آن تیم فوتبال استقلال در رده ی سنی بزرگسالان در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد و جوانان آپادانا نیز در مسابقات لیگ برتر کشور توپ می زند .

وی در ادامه از خبرنگاران خواست تا گزارشات مسابقات فوتبال را  پوشش دهند و در این خصوص افزود : کادرفنی و بازیکنان ما نیاز به انگیزه دارند و حضور شما به هنگام تمرینات و مسابقات و پوشش دادن عملکرد آنها  این انگیزه را برای آنها مضاعف خواهد نمود .

در پایان از خبرنگارانی که حضور داشتند تجلیل به عمل آمد و هدایای « داریوش پارسا ، احسان سلیمانی و....» نزد رشید هدایت خواه ماند تا شخصا به این خبرنگاران اهدا نماید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست