04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۷۲۶3458

استقلال شوش پنجمین دیدار خود را با یک پیروزی شیرین به پایان رساند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 15:05 روز پنجشنبه 26 مهرماه 1397 استقلال شوش از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های ایران در چمن شماره ی یک ورزشگاه تختی  و در هوایی  با دمای 37 درجه بالای صفر و 80 درصد رطوبت و با حضور 4000تماشاگر به مصاف پرسپولیس نوین شهرستان دزفول رفت و با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پذیرایی نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ این بازی به داوری  « عادل بیت سیاح » و کمک های « حسین بهوندی و مازیار  معتمدنیا » هر سه از شهرستان اهواز و «عارف خنیفر » به عنوان داور چهارم از شهرستان شوش و نماینده ی اعزامی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران  « عبدالمحمد حجتی » از شهرستان بروجرد استان لرستان و بالاخره « محمد حسین معتمدی » از شهرستان اندیمشک به عنوان ناظر داوران با حضور جمعی از پیشکسوتان استقلال از جمله « استاد جعفر دیناروند ، غلامعلی حیدری پور ، حسین حیدری پور و» ..... برگزار شد .


در این روز که استقلال شوش به عنوان میزبان با پیراهن آبی  در پنجمین هفته  به مصاف پرسپولیس نوین شهرستان دزفول رفت بازیکنانی چون « مجید زهیری ـ محمد مختبا ، مهدی گلچین ، جلال اسدی صدر ، عباس حیاری ، مرتضی علیدوست قلعه نوعی ، خالد  چنانه ، حسین ظهیری ، یعقوب حیدری آل کثیر(از دقیقه ی 73 هادی بالویی ) ـ علی منصوری (از دقیقه ی 78 علی آل کثیر ) و علی دلفی ( از دقیقه ی 83 ) محمد مر ادی بازی کردند .


اما برای تیم پرسپولیس نوین شهرستان دزفول ( اصغر عبداللهی ـ سعید پرداخته ، سعید حامد پور ، هادی نوری قلعه قاضی ( از دقیقه ی 46 مسلم حسینوند ) ، علی غلامی قلعه عبدشاهی ، رضا خواجوی فر ، مسلم اورکی ، عزیز چنانی (از دقیقه ی 67 سجاد بیکری فراش ) ، محمد زبید ( از دقیقه ی 70 سید اسماعیل موسوی ) ، محمد سواری و روح اله ظهران به میدان رفتند .


پرسپولیس نوین شهرستان  دزفول پس از 9 دقیقه که مورد ارزیابی رقیب خود قرار گرفت در دقیقه 10 پذیرای گلی از استقلال شوش توسط مرتضی علیدوست قلعه نوعی شد و از آن لحظه تا دقیقه ی 35 لحظه به لحظه توپ را در زمین استقلال  پاس کاری می کرد تا این که موفق شد توپ را با تور دروازه ی استقلالی های شوش آشنا نماید اما کمک داور  اول این بازی « مازیار معتمدنیا » پرچم را به نشانه ی آفساید بالا برد و در نتیجه این گل مردود شناخته شد .این دو تیم با همین نتیجه نیمه اول را  به پایان برده و به رختکن رفته تا پس از 15 دقیقه استراحت 45 دقیقه ی دیگر در هوای دم کرده ی ورزشگاه تختی به مصاف هم بروند .


در نیمه ی دوم تا دقیقه ی65 توپ و میدان به صورت نسبی در اختیار پرسپولیس نوین دزفول بود و در این مدت بارها دروازه ی استقلال شوش ر ا مورد تهدید قرار دادند  ؛ اما استفاده که از دقیقه ی 73 به بعد دست به تعویض های خود زد  لحظه به لحظه توپ و میدان را در اختیار گرفت تا این که در دقیقه ی78 توسط بازیکن شماره ی 5 خالد چنانه به دومین گل خود  رسید و با روحیه ای مضاعف  در صدر جدول قرار گرفت  و اختلاف امتیازی خود را با تیم دوم جدول بیشتر نمود .

نگاهی به اخطارهای استقلال شوش :

علی دلفی( دقیقه ی 60) ـ یعقوب حیدری آل کثیر ( دقیقه ی 32) ـ مرتضی علیدوست قلعه نوعی(دقیقه ی 53) ـ مهدی گلچین ( دقیقه ی 75) و علی آل کثیر ( دقیقه ی 90) 

گل های تیم استقلال :

دقیقه ی 10 مرتضی علیدوست قلعه نوعی و دقیقه ی 78 خالد چنانه


نگاهی به اخطارهای پرسپرلیس نوین دزفول :

محمد سواری (دقیقه ی 13) ـ عزیز چنانی(دقیقه ی 38) ـ علی غلامعلی قلعه عبدالشاهی (دقیقه ی 61) ـ رضا خواجوی فر( دقیقه ی 67 ) و سعید پرداخته (دقیقه ی 77)

بازیکن اخراجی تیم پرسپولیس نوین :

محمد سواری ( دقیقه ی 67) پس از دریافت کارت زرد .

این بازی دو رویداد مهم را با خود همراه داشت ، یکی این که نیروی انتظامی با توجه به حساس بودن بازی سنگ تمام گذاشت و بیش از 12 نفر از درجه داران و سربازان خود جهت نظم بخشیدن به ورزشگاه فرستاده بود که باید نیروی انتظامی شهرستان شوش را تحسین کرد .


و نکته ی دوم حضور 4000 تماشاگر است ، در دهه ی شصت ورزشگاه تختی که ظرفیت 5000تماشاگر را دارد پر می شد ، اما به مرور زمان از تعدادآنها کاسته شد  و در نتیجه تا چند هفته ی قبل ، حداکثر  30 نفر تماشاگر به ورزشگاه  می آمد اما امروز 4000 تماشاگر برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بودند و این حرکت تماشاگران نیز قابل تحسین است .


 

نکته ی سوم بازی امروز ، حضور اعضای هیئت مدیره ی باشگاه استقلال در کنار تیم بود  تا بازیکنان  احساس نکنند که  کادر مدیریت باشگاه آنها را به حال خود رها کرده اند و به دنبال آن هستند تا از خیرین مخارج تیم را تأمین نمایند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست