04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۹۰۹3503

توحید شوش در اولین بازی خانگی مقابل بهمن دزفول متوقف شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 14:05 روز پنجشنبه 8 آذرماه در هوایی آفتابی و در دمای 22 درجه بالای صفر ، تیم توحید شوش از سری مسابقات سوپر لیگ استان خوزستان در اولین هفته از این مسابقات مقابل تیم بهمن دزفول با نتیجه ی یک بر یک متوقف شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ این بازی به داوری عبدالله صادقی و کمک های عزیز رشیدی  و مسعود اکبری و میثم آرایی به عنوان داور چهارم هر چهار نفر از شهرستان اندیمشک و با  حضور حمید سواری به عنوان نماینده ی هیئت فوتبال استان خوزستان در چمن شماره یک ورزشگاه پهلوان تختی شوش با حضور بیش از 200 نفر تماشاگر بین دو تیم توحید شوش و بهمن دزفول برگزار گردید .


نیمه ی اول این بازی به جز یک شوت و یک سانت از جناح راست برای توحید و یک ضد حمله برای بهمن دزفول گلی در بر نداشت اما در دقیقه ی 48 یعنی در سومین دقیقه از نیمه ی دوم محمد رحمانی حاجیوند گل اول این دیدار را برای بهمن دزفول به ثبت رساند .

علی امیری سرمربی تیم توحید شوش  وقتی  خط حمله اش فرصت ها را از دست دادند و دو تعویض این سرمربی هم گلی را در بر نداشت سرانجام در دقیقه ی 70 سومین تعویض طلایی خود را انجام داد و با  فرستادن یوسف محمدی به جای احمد عبدالهی مسلمی سوار بر بازی شد و همین بازیکن در دقیقه ی 88 توپ را وارد دروازه ی بهمن دزفول نمود و در نتیجه این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت .

بازیکنان  توحید شوش :

احمد عفری ـ ناطق خرسان ـ منصور آگه حمیدآبادی ـ احمد عبدالهی مسلمی(از دقیقه ی 70 یوسف محمدی )  ـ اسد چنانی ـ محمد چنانی ـ احمد کرامتی ـ علی دباط ( از دقیقه ی 60 رضا بریسم)  ـ علی زبیدی نژاد ـ ولید لطیفی(از دقیقه ی 60 مسعود میاحی)  و امید لطیفی


کادر فنی :

یدالله توحیدی مهر (مدیر باشگاه و سرپرست تیم) ـ علی امیری (سرمربی) ـ احمد کعبی(مربی) ـ علی احسانی (تدارکات)

گل :

یوسف محمدی ( دقیقه ی 88)

اخطار :

اسد چنانی (در دقیقه ی 32 )

اخراج :

اسد چنانی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ی 87 ، کارت قرمز را به دلیل رفتار ناشایست دریافت نمود و در نتیجه بازی بعدی را از دست داد .

بازیکنان تیم بهمن دزفول :

محمد مهدی محمدی ـ علیرضا جعفری (از دقیقه ی 77 علی عیدی کوتیانی) ـ محمد رحمانی حاجیوند ـ حسین حسینوند ـ سپهر نقاش ـ محمد حسین دره قائدی( از دقیقه ی 59محمد فلامرزی) ـ شهام آزیش ـ مهرشاد حسنی کهنکی ـ محمد کرمی عملجات و حسین سالار چغاسبزی(از دقیقه ی 68 محمد زارعی )


کادر فنی :

هادی سبزی نژاد فراش(سرپرست) ـ ایرج رضایی ( سرمربی)

گل :

محمد رحمانی حاجیوند (دقیقه ی 48)

اخطار :

محمد مهدی محمدی( دقیقه ی 60) ـ محمد کرمی عملجات ( دقیقه ی 88)


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست