04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۴۲۰3929

سه خبر از ورزش شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 19 تیرماه 1398 مجید دهگان سرمربی  تیم ملی کشتی فرنگی کارگران ایران  بعد از این که در مسابقات بازی های جهانی اسپانیا مقام قهرمانی را کسب نمود در چهار راه شوش مورد استقبال جمعی از ورزشکاران قرار گرفت .

به گزارش شوش نیوز ؛ در این آیین استقبال ؛ «روح الله سلیمانی مقدم سرپرست اداره ی ورزش و جوانان  ، حمید ظریف خسرجی رئیس اداره ی تغاون ، کار و رفاه اجتماعی ،استاد غضنفر جودی پدر کشتی این دیار ، مظفر شیرزاد رئیس هیئت کشتی شهرستان شوش ، رضا معتمد رئیس هیئت ورزشی ورزش های همگانی ، فریدون میرزایی از پیشکسوتان فوتبال و....» حضور داشتند .


خبر دوم در مورد قولی بود که سرپرست اداره ی ورزش و جوانان در مورد سیستم سرمایشی هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای داده بود .


بنا به گزارش حسین مانگری نایب رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان شوش ، قول  روح اله سلیمانی مقدم محقق شد و امروز چهارشنبه 19 تیرماه  سیستم سرمایشی  این هیئت نصب و راه اندازی شد .


سرپرست اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش طی تماس تلفنی اعلام نمود : تا دو روز آینده سیستم سرمایشی هیئت بوکس نیز نصب و راه اندازی می شود .

و بالاخره خبر سوم مربوط به قهرمانی فوتسالیست های بانون شوش در مسابقات چهار جانبه ی شهرستان اندیمشک است .

این تیم  به مناسبت دهه ی کرامت و روز دختر به میزبانی باشگاه آساره ی شهرستان اندیمشک در سالن کوی نیرو  دعوت شد  و در پایان «تیم فوتسال جنوب بانوان شوش»  عنوان قهرمانی را کسب نمود و بر تیم های شهرک امام خمینی(ره)  و جوانان آساره ی اندیمشک غلبه کرد .


امید است روح الله سلیمانی مقدم سرپرست اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش که از زمانی که این مسئولیت را بر عهده گرفته در رشته های مختلف ورزشی شاهد  قهرمانی و مدال آوری می شویم به اتفاق مجید دهگان مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه ، مظفر شیرزاد رئیس هیئت کشتی ، شمسی صیدالی مسئول ورزش بانوان و مریم سلمان پور نایب رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوش  ، این قهرمانان و مدال آوران را دور هم جمع نموده و در همین دهه ی کرامت یک گزارش خبری  از آنها تهیه شود .البته اگر هم  جمع کردن این سه مجموعه به علاوه ی محمد ناقوسی قهرمان ارزنده کشتی شوش و فاطمه طرفی  بدمینتون  نوجوان این دیار مقدور نیست ، پایگاه خبری شوش نیوز هر کدام از این مجموعه ها آمادگی را اعلام کند  به صورت جداگانه نسبت به تهیه ی گزارش در مکانی که مشخص شود خبرنگار خود را اعزام خواهد نمود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست