03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۱۰4147

سومین دوره ی مسابقات فوتوالی استان خوزستان با قهرمانی هیات ورزش روستایی خرمشهر خاتمه یافت

تهیه و تنطیم ـ عباس کرم الهی

ارسال عکس ـ ابراهیم ستاوی

به همت فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان خوزستان ، سومین دوره ی مسابقات فوتوالی با حضور 8 تیم در دو گروه چهار تیمی به صورت دوره ای به میزبانی اهواز برگزار و با قهرمانی تیم بندر خرمشهر خاتمه یافت .

به گزارش شوش نیوز ،عصر روز جمعه 10 بهمن ماه 1399 با مساعدت دکتر سید کریم حسینی رئیس و داود جباری دبیر هیات ورزشی  روستایی استان خوزستان با حضور تیم های «ساحل اروند آبادان ، بندر خرمشهر ، هیات روستایی ماهشهر و هیات روستایی امیدیه »در گروه الف  و تیم های « هیات روستایی مسجدسلیمان ، آیندگان ملاثانی ، آپادانی ابوذر شوش و هیات روستایی کارون»در گروه ب با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات در زمین  فوتبال ساحلی جنب پارک لاله اهواز برگزار شد با هم به رقابت پرداختند که از گروه الف« بندر خرمشهر» به دیدار پایانی راه یافت و در مقابل تیم «هیات روستایی مسجدسلیمان»از گروه ب  قرار گرفت و با نتیجه ی25 بر 10 مسجدسلیمان را مغلوب نمود و به عنوان قهرمانی رسید .


تیم آپادانا ابوذر از شهرستان شوش نیز در دیدار رده بندی در مقابل تیم هیات روستایی امیدیه  قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 21 بر 13شکست دهد و به عنوان سوم این مسابقات  قناعت نماید . تیم آپادانا ابوذر شوش به مربیگری ابراهیم ستاوی  و دو بازیکن به نام « سجاد ظهیری و حسین نجفی» در این مسابقات شرکت کرده بود .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست