04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۴۲۲1046

برگزاری مسابقات چهارجانبه والیبال جام رمضان در شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 22 تیرماه 1394 ساعت 19 فینال مسابقات چهارجانبه ی جام رمضان شوش با حضور تیم های  منتخب بزرگسالان و جوانان شوش ـ فرهنگیان اندیمشک و شهدای شهرک شهید مطهری دزفول  در مجمع ورزشی شهید بهشتی برگزار شد .

 

 

 

 

به گفته ی صادق فریدونی دبیر برگزاری این مسابقات ، ن مسابقات به صورت تک حذفی  برگزار شد و در دیدار نخست تیم منتخب بزرگسالان شوش در دو ست متوالی موفق شد تیم منتخب جوانان شوش را شکست داده و به دیدار فینال راه یابد و در دیدار دوم  تیم  شهدای شهرک شهید مطهری ، فرهنگیان اندیمشک را مغلوب خود ساخت ـ فرهنگیان اندیمشک و شهدای شهرک شهید مطهری که بازنده های این دوره از مسابقات بودند در مسابقه ی رده بندی رو در روی هم قرار گرفتند و این تیم شهدای شهرک شهید مطهری بود که با غلبه بر فرهنگیان اندیمشک به مقام سومی قناعت کرد .

 

دیدار فینال مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان شوش در حالی برگزار شد که عبدالرضا لالوند رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر شوش و مهندس سعید مهرپرور عضو این شورا حضور داشتند .


 

تیم منتخب بزرگسالان شوش  در این دیدار برای بار دوم موفق شد تیم منتخب جوانان شوش را شکست دهد و بر کاپ قهرمانی بوسه زند .

 

دبیر برگزاری مسابقات در پیان مسابقات و زمان اهدا جوایز گزارش مسابقات را تشریح نمود و گفت : با همکاری اداره ی ورزش و جوانان ـ تربیت بدنی آموزشگاه های اداره ی آموزش و پرورش ـ شورای اسلامی شهر شوش ـ رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی این شورا و هادی رمضانی سرپرست مجمع شهید بهشتی ، مسابقات چهارجانبه ی والیبال شوش از دو روز پیش در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی آغاز شد و امروز دیدیم که تیم منتخب بزرگسالان شوش در دیدار پایانی با شکست دادن تیم منتخب جوانان این شهرستان به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت ـ منتحب جوانان دوم شد و تیم شهدای شهرک شهید مطهری از توابع شهرستان دزفول به مقام سوم رسید .


 

شایان ذکر است ، محمد احمدی دوست به عنوان پدیده ی مسابقات و میلاد فریدونی به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شدند .

 

اسامی بازیکنان تیم منتخب بزرگسالان والیبال شهرستان شوش :

 

میلاد فریدونی ـ مجتبی قاسمی ـ سعید یگانه ـ میثم علیپور ـ یاسین سرداری ـ سید امید شاه جهان پور ـ دانیال آرکیش ـ اسماعیل فلاح ـ اکبر فریدونی و رضا آیت فر  .

 

سرپرست : صادق فریدونی  /// مربی : اکبر فریدونی

 

تحلیل شوش نیوز از مکان برگزاری مسابقات :

 

هر چند از مجموع هفت دستگاه کولر دوتیکه موجود در سالن فقط 3 کولر فعال هستند و از طرفی  روشنایی این سالن بسیار ضعیف است  اما  با این وجود روزهای زوج هفته  مقاطع راهنمایی و دبیرستان در ساعت مجزای از هم تمرین می کنند و در روزهای فرد اختصاص به مقطع ابتدایی دارد ،ضمن اینکه بسکتبال آموزشگاه ها هم در این سالن تمرین می کند .

 

امید از کولرهای غیر فعال تعمیر شده و سیستم روشنایی هم مرتفع شود که ورزشکاران مشکل گرما همراه با رطوبت بالا و مشکل دید را نداشته باشند . 


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست