04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۵۲۴1802

استعفای مدیر مسئول شوش نیوز از دو عنوان هنری و ورزشی

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 8 صبح روز یکشنبه 24 مرداد 1395 مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز از دبیری هیئت ورزشی بیماران خاصی و پیوند اعضاء و داوطلبی عضویت در هیئت رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی خبرداد .

 

عباس کرم الهی دلایل استعفای خود را از دبیری هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء را با بودن حجم کاری عنوان نمود و در مورد استعفاء از داوطلبی عضویت در هیئت رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی عنوان نمود : با توجه به ائتلاف های گروهی بین داوطلبین و با در نظر گرفتن این که رأی دهندگان فقط اعضای هسته های مرکزی گروه ها هستند و از همه مهم تر گسستگی بین اعضای هسته ی مرکزی گروه تئاتر اندیشه ، تشخیص دادم که از داوطلبی عضویت در هیئت رئیسه ی این انجمن استعفاء دهم .

متن استعفا نامه عباس کرم الهی از دبیری هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء به شرح زیر است :

جناب آقای شریف احمدی

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای شهرستان شوش

با سلام و احترام

با عنایت به این که خدمت به  بیماران خاص وپیوند اعضاء به هر عنوان افتخاری است که  نصیب هر فرد نمی شود ، اما همانگونه که مستحضرید از نظر وضعیت جسمانی از ناحیه ی پای راست چند سالی است رنج می برند و فعالیتدر عرصه ی ورزش سلامتی کامل را می طلبد و از طرفی به خاطر حجم فعالیت بالا که در نظر دارم یکی پس از دیگری از مسئولیت هایی که بر عهده دارم کنار رفته و به زندگی شخصی خود رسیدگی کنم ، لذا از امروز یکشنبه 24 مردادماه 1395 از عنوان دبیری آن هیئت رسماً استعفای خود را اعلام می نمایم .

بر خود لازم می دانم از تمامی مدیران ، سرپرستان، مربیان و بازیکنان انجمن های « تالاسمی ـ هموفیلی ـ  ام . اس ـ پیوند اعضاء و ... » که در این مدت کوتاه  با این حقیر همکاری داشتند حلالیت بطلبم و برای آنها آرزوی سربلندی و پیروزی های پی در پی در مسابقات استانی و کشوری را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم .

عباس کرم الهی

25مرداد1395

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست