03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۳۰1935

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی همایش پیاده‌روی خانوادگی در شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز جمعه 30 مهر 1395 ساعت 8:30 صبح به مناسبت هفته ی تربیت بدنی و ورزش ، همایش پیاده روی خانوادگی به همت اداره ی ورزش و جوانان و با همکاری راهنمایی و رانندگی و اداره ی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری به مسافت 5 کیلومتر برگزار شد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ این همایش پیاده‌روی خانوادگی همانند دوره های قبل از پارک میراث آغاز و خط پایان آن بر خلاف گذشته که آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) بود به پارک موزه خاتمه یافت .

در این دوره بیش از 230 نفر از شهروندان شوشی مشتکل از « بزرگسالان ، میان سالان ، جوانان ونوجوانان » حضور داشتند که در بین آقا عده ای بودند که بیش از پنج سال است به صورت متوالی در همایش های پیاده روی شرکت می کنند و هدف خود را برای حضور در پیاده روی سلامتی مطرح می کنند و شوش نیوز در نظر دارد در دوره ی بعد از بین بانوان و آقایان دو نفر را که بیشتر حضور را در پیاده روی خانوادگی شرکت کرده اند را شناسایی و با آنها گفت و گو نماید .


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش در  در مراسم پایانی و قبل قرعه کشی گفت :  هدف از برگزاری همایش پیاده‌روی ایجاد و تقویت نشاط و شادابی و توسعه فرهنگ ورزش در میان شهروندان  است.


 

رشید هدایت خواه با بیان این که ورزش کردن سبب آمادگی جسمانی، افزایش توان و سلامت روحی و جسمی می‌شود، تصریح کرد: اداره ی ورزش و جوانان  همواره به مسئله ورزش و سلامت روحی و جسمی آحاد مردم توجه داشته و دارد و انتظار دارم که در دوره های بعدی شاهد حضور جمعیت بیشتری در همایش ها باشیم .


 

وی با اشاره به لزوم و ضرورت نهادینه شدن فرهنگ ورزش در میان آحاد جامعه افزود: ورزش در سلامت روحی و افزایش طول عمر تأثیر شگفتی دارد.

 در پایان به قید قرعه به 50 نفر هدایایی تهدا شد که نکته ی جالب توجه این است که این بار ایل دیناروند خوش شانس تر از بقیه ی شهروندان بودند و توانستند 15 هدیه را به خود اختصاص دهند .

 

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست