04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۲۲۷2300

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شوش همراه با پخش زنده از شبکه 3 سیما برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز جمعه27 اسفند 1395 در آخر جمعه ی سال در حالی که اعلام شده بود همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از حرم مطهر حضرت دانیال نبی(ع) ساعت 7:30 شروع خواهد شد ، اما به تقاضای تهیه کننده ی برنامه تلویزیونی صبح و نشاط نیم ساعت زودتر آغاز شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ در حالی که پیاده روی خانوادگی نیم ساعت زودتر از وقت اعلام شده آغاز شده بود ، اما مردم هر لحظه به جمع اضافه می شدند به طوری که برای ما خبرنگاران مقدور نشد به جلوی جمعیت رفته  و از این جمعیت عظیم  تصویرهای زیبایی را خلق کنیم و در نقطه ای که قرار داشتیم ابتدا و انتهای جمعیت ناپیدا بود .

به هر جهت مردم شهرستان شوش نشان دادند که اگر هیئت ورزش های همگانی توسط مسئولین حمایت شوند همیشه در پیاده روی ها حضوری چشمگیر دارند همانند امروز که  کاویانی گوینده ی برنامه صبح و نشاط حضور شهروندان شوشی را تحسین کرد .

در این همایش دکتر شریعتی استاندار خوزستان با تقبل اهداء یکدستگاه پراید جوایز ارزنده ی این همایش را پر رنگ تر کرد ، هر چند در مراسم پایانی فقط خودرویی را که استاندار اعلام کرده بود قرعه کشی شد و به احمد خدادادی سرپرست گروه نمایش جنه الحسین(ع) اهدا گردید و از خودروی اعلام شده ی قبلی خبری نشد .


مهندس نجاتی فرماندار ـ دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ، مهندس یوسف زمانی شهردار و رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش ،  محمدرضا دوست محمدی دبیر فدراسیون ورزش های همگانی ایران و  مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان به نوبت ر مراسم اختتامیه ی این همایش سخنرانی کردند که مسئولین شهری از جوایزی که در نظر گرفته بودند اطلاع رسانی نموده و مسئولین استانی و کشوری نیز از کلیه ی دست اندرکاران براگزاری این همایش تقدیر و تشکر نمودند .


از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگ ترین همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان شوش که توسط هیئت های ورزشی در نظر گرفته شده بود می تواند به اجرای « حرکات نمایشی و شکستن اجسام توسط  رزمی کاران  بسیج ، هیئت های تکواندو و کاراته ، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی ـ روپایی توپ توسط یکی از جوانان فوتبالیست ، حرکات نمایشی دختران خردسال ژیمناستیک و ... » اشاره کرد .


 

تجلیل از جعفر دیناروند و عبدالرضا لالوند به عنوان دو نفر از پیشکسوتان ورزش توسط اداره ی کل ورزش و جوانان استان خوزستان ستودنی بود .


 

در قسمتی دیکر از این همایش که اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش و دیگر دستگاه های دولتی برای برگزاری آن سنگ تمام گذاشتند « آرمین مجنون پور و نازنین مرادی» دو نفر از نوجوانان شوشی به عنوان همیار ورزش همگانی  «سوگند نامه» قرائت کردند تا زمانی که زندگی می کنند ، اقوام ، دوستان ، همکلاسی ها و همشهریان را جهت حضور در  همایش های پیاده روی و سایر رشته های ورزش همگانی تشویق کنند .


اما نکته ی که مردم را رنجانده بود و طی مسیر برگشت در گفت وگوهای کوتاه به ما گفته می شد این بود که چرا بعد از مشخص شدن برنده ی یکدستگاه پراید و 10 دستگاه دوچرخه  ، مابقی جوایز قرعه کشی نشد و به بعداً موکول گردید ؟ به نظر شما حتی اگر با نظارت کلیه ی مسئولین به صورت پاک برگزار شود ، ذهنیت به وجود نخواهد آورد ؟ آیا دیگر همایشی به همین صورت در شهرستان شوش قرار نیست برگزار شود که مراسم قرعه کشی به صورت کامل جلوی دید مردم برگزار نشد ؟


 

من به عنوان خبرنگار تنها چیزی را که می توانستم به آنها بگویم این بود : چون تعداد جوایز زیاد است و از طرفی ممکن است مراسم قرعه کشی به نماز جمعه تلاقی یابد لذا مراسم قرعه کشی با نظارت مستقیم فرماندار برگزار شده و نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد .» ولی گفته ی من نتوانست آنها را قانع کند .

رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش در آخرین لحظاتی که این خبر را تنظیم می کردم طی تماس تلفنی به شهروندان شوش اطمینان داد که طبق قانون بقیه ی مراسم قرعه کشی در فرمانداری برگزار می شود و برای شفاف سازی  از خبرنگاران نیز برای تهیه ی گزارش دعوت به عمل می آید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست