04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۰۲4828

توزیع کتابچه های شیوه ی زندگی و ناباروری در اداره ی ورزش و جوانان شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

کتابچه ی شیوه زندگی و ناباروری  زیر نظر دکتر محمداسماعیل مطلق توسط امور جوانان اداره ی ورزش و جوانان شوش بین ارباب رجوع توزیع شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ به منظور بالا بردن رشد جمعیت  که در حال حاضر 15 درصد از زوج ها را در برگرفته است ؛ به همت امور جوانان اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش ، کتابچه ی شیوه های زندگی و ناباروری روز یکشنبه 2 مردادماه1401 بین ارباب رجوع توزیع شد .

در این کتابچه به بررسی علل ناباروری  اشاره شده است که در بخشی از این کتابچه آمده است : ناباروری مشکل زن و شوهر است و لازم است که هر دو با هم بررسی شوند . برای بررسی و تعیین علل ناباروری نیاز به انجام آزمایش های خاصی است .


آزمایش های مورد نیاز خانم ها :

شامل آزمایش خون برای بررسی تخمک گذاری و تعداد تخمک موجود در تخمدان ها ، تصویربرداری از رحم و لوله های رحمی ، سونوگرافی رحم برای بررسی حفره رحمی و لوله ها و برخی روش های تخصصی دیگر است .

آزمایش های مورد نیاز مردان :

آزمایش نمونه مایع  منی به پزشک اجازه می دهد تا تعداد اسپرم ، حرکت و شکل آن ها را بررسی نماید . برخی آزمایش های اضافی بر پایه ی نتایج بررسی های بیشتر مایع منی انجام می گیرد . در برخی موارد لازم است شوهر به متخصص کلیه و مجاری ادرار مراجعه نماید . ممکن است بسیاری از مردان در تحریک جنسی یا ارگاسم ( اوج لذت جنسی) با پزشک در این زمینه مشورت شود .


این کتابچه را می توانید با مراجعه به اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش از قدرت اله نظری مسئول امور جوانان دریافت نمایید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست