03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۰۹3801

سخنی در مورد دکتر حمید بنی تمیم ، افتخار کشتی خطه ی زرخیر خوزستان

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

دیروز شنیدیم که دکتر حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با توجه به قهرمانی کشتی گیران فرنگی و آزادکار ایران در قاره ی پهناور آسیا کنار گذاشته شده و برخی از رسانه ها این کنار گذاشتن را اجحاف در حق ایشان دانستند .

اگر به ریز موضوع  اشاره نشود ، کاملا درست است منم هم به عنوان یک خوزستانی و یک شوشی این کنار گذاشتن را اجحافی در حق ایشان می دانم اما باید به ریز و اصل موضوع عنایت داشت .

ساعت 18 روز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه 1398 به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ،  جلسه ی سمینار عمومی هیأت های کشتی کشور در محل فدراسیون کشتی برگزار شد و در پایان با رای گیری مقرر گردید چنانچه  دکترحمید بنی تمیم تمایل برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را دارد، طبق قانون تا روز انتخابات می بایستی فردی که تمایلی به حضور در انتخابات به عنوان داوطلب ریاست این فدراسیون را ندارد جایگزین گردد ؛ در نتیجه وقتی که دکتر حمید بنی تمیم تمایل خود جهت حضور در انتخابات را اعلام کرده است ؛ وزارت ورزش و جوانان  می بایست نسبت به تعیین سرپرست با نظر مجمع اقدام کنند. لذا سمینار عمومی هیأت های کشتی کشور در محل خانه کشتی عبداله موحد ، مجموعه ی ورزشی آزادی تهران برگزار شد و روسای هیأت های کشتی به عنوان اکثریت اعضای مجمع در مورد دو موضوع ابقای آقای حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون و معرفی سرپرست فدارسیون توسط وزارت ورزش و جوانان با تأیید اعضای مجمع رأی گیری کردند.

در پایان این رأی گیری با نظر اکثریت مجمع مقرر شد در صورتی که آقای بنی تمیم قصد حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را داشته باشند، پس از تاریخ 15 اردیبهشت ماه (مدت زمان قانونی سرپرستی)، وزارت ورزش و جوانان با تأیید اعضای مجمع نسبت به معرفی سرپرست جدید اقدام کند.

همچنین اعضای مجمع با توجه به فاصله ی 15 ماه باقی مانده تا رقابت های المپیک توکیو و مدت زمان محدود تا پایان مهلت شش ماهه سرپرستی فدراسیون کشتی، از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درخواست کردند نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در 45 روز آتی اقدام کند تا کشتی هرچه زودتر به ثبات مدیرتی رسیده و رئیس منتخب مجمع برنامه های مصوب را اجرایی کند.

با این اوصاف همشهریان ما در شهرستان شوش و علاقه مندان به کشتی در استان خوزستان قطعا تمایل دارند که دکتر حمید بنی تمیم را به عنوان رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ببینند نه این که بعد از چند روز سرپرستی وقتی که رئیس فدراسیون انتخاب شد دیگر به این مرد اخلاق خوزستان توجهی نشود .

بر همین اساس پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز قرار است با کشتی گیران، مربیان و داوران صاحب نام در استان و کشور تلفنی و یا در فضای مجازی به گفت و گو بپردازد تا بیش از پیش با خصوصیات رفتاری ، اخلاقی ، پهلوانی و فنی این شیر مرد خوزستانی آشنا شویم . منتظر خبرهای بعدی در این خصوص باشید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست