04182024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۰۹3802

اعلام حمایت جمعی از کشتی گیران از دکتر حمید بنی تمیم

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

دیشب در گزارشی تحت عنوان « سخنی در مورد دکتر حمید بنی تمیم ، افتخار کشتی خطه ی زرخیر خوزستان» گفته بودیم که با جمعی از کشتی گیران نامدار و ملی پوش یا مربیان باسابقه  از طریق فضای مجازی گفتگو خواهیم داشت ؛ امشب توجه شما را به قسمت اول این گفتگوها جلب می نمایم .

کیانوش دارش ؛ قهرمان اسبق و یکی از مربیان تیم ملی

دکتر حمید بنی تمیم  از زحمت کشان کشتی است و در سال های 1380 الی 1383 که من مربی تیم ملی کشتی بزرگسالان بودم از نظر اخلاقی بنی تیم  حرف اول را می زد و از نظر انضباط  و کارهای تمرینی نیز نسبت به سایر کشتی گیران سرتر بود .


در آن سال ها من همیشه اینو گفته بودم که شوش دو کشتی گیر در اردوی تیم تیم ملی  به نام « حمید بنی تیم و سید حسین مرعشیان » دارد که هم پشت کار خوبی دارند و از نظر اخلاقی نسبت به تمام کشتی گیران حمید بنی تمیم  بهتر بود و در مدتی که من مربی بودم هیچوقت درشت حرف نزد و بی احترامی نکرد و همیشه نام جودی ؛ مربی اش در شوش ورد زبانش بودیعنی احترام بزرگتر از خودش را همیشه داشت و غضنفر جودی هم آنقدر از این کشتی گیر راضی بود که برای حضورش در اردو خیلی تلاش می کرد .

وی افزود : به خاطر همین تلاش ها من به هر دو گفتم برای غضنفر جودی یک سفر با تیم ملی به عنوان مربی  در نظر گرفته ام که غضنفر جودی قادر به حضر در این سفر نبود ؛ آن زمان این تنها کمکی بود که از دست من بر می آمد .

دارش در ادامه به مدیریت دکتر بنی تمیم اشاره کرد و تصریح نمود : از نظر مدیریتی هم واقعا پشت کار خیلی خوبی دارد وخیلی با جدیت و تلاش پیگیر کارهایی که به ایشان ربط داشت می شد ؛ هیچ وقت فراموش کار نیست و با سختی های زندگی مبارزه کرده هر چند که زندگی بسیار ساده ای داشته و دارد و با این سختی ها پله های ترقی را در کشتی طی نمود تا به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی منصوب شد و در دوره ی ایشان هر دو تیم کشتی فرنگی و آزاد ایران در مسابقات آسیایی موفق شدند بر روی سکوی اول آسیا بایستند ؛ چون می دانست چه مربی هایی را برای تیم ها انتخاب کند . در پایان جا دارد از مسئولین و تمام کسانی که دستی  در کار دارند بخواهم ؛  کمک کنند تا در انتخابات در پیش رو اگر می خواهند کشتی ایران بر قله ی جهان و آسیا بایستد به ایشان رأی دهند و این را فراموش نکنند که سربلندی دکتر حمید بنی تمیم سربلندی همه ی اهل کشتی است .

روح الله حسینی راد

بنده چندجا گفتم مدیریت دکتر بنی تمیم را به مدیریت آقای گرشاسبی تشبیه می کنم که درسال گذشته واقعا تیم پرسپولیس رو بادست خالی به فینال آسیا رسوند ؛ همه دیدیم که تنها کاری که شده بود شرایط تیم طوری بود که همدلی چه درکادر فنی وتیم پرسپولیس انجام شده بود همه یک هدف داشتند قهرمانی آسیا.


مشابه ی همین کار را دکتر حمید بنی تمیم در مدیریت فدراسیون کشتی انجام داد ؛ تمام حواشی را به جان می خرید  و نمی گذاشت به تیم های ملی کشتی صدمه ای وارد شود در6ماه گذشته علاوه بر پرداخت بدهی های فدراسیون کشتی توانست همدلی رو درکشتی گیران تکاور فنی به وجود آورد وهمه اشخاص حاضر در اردوهای تیم ملی یک هدف دارند المپیک توکیو . ان شاءالله با انتخاب دکتر بنی تمیم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران  به این هدف مهم برسیم .

علی زید وند ـ  مربی کشتی و قهرمان سابق تیم ملی

ما با تمام قدرت از دکتر حمید بنی تمیم حمایت می کنیم

محمد حاتمی ـ قهرمان کشتی آسیا  از استان اردبیل

دکتر حمید بنی تمیم از هر نظر  کوهی از جنس طلای ناب است .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست