04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۱۱3810

حمایت جمعی دیگر از کشتی گیران مطرح کشور از دکتر حمید بنی تمیم

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

همانگونه که در دو روز گذشته جمعی از کشتی گیران مطرح کشور در فضای مجازی با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ارتباط برقرار کردند و از دکتر حمید بنی تمیم حمایت نمودند ؛ امروز چهارشنبه 11اردیبهشت 1398 نیز برخی دیگر از کشتی گیران حمایت خود را از این پهلوان خطه ی خوزستان اعلام نمودند .

مهرزاد اسفندیاری فر مربی لژیونر ایرانی در کشور چین  تایپه

دکتر حمید بنی  تمیم هم از نظر اخلاق و رفتار و هم از نظر مدیریت اگر بی نظیر نباشد به جرأت می توانم بگویم کم نظیر است ؛ کلا بچه های جنوب کشور خصوصا خوزستان به خاطر« مهربانی ، خونگرمی ، جدیت در کار و پیگیر بودن» تا کاری را به سرانجام ننرسانند آرام و قرار ندارند و دکتر بنی تمیم از این ردیف آدم های مثبت است که برای کشتی کشور خاطرات شیرینی از خود برای خانواده ی بزرگ کشتی به جا گذاشته است .

وی افزود : بنی تمیم فردی است که اهل پشت میزنشینی نیست و زمانی هم  مهمان داشته باشد اکثر اوقات به جای این که پشت میز خود بنشیند در کنار مهمانان می نشیند ، در مجوع باید این را اگر می خواهید کشتی ایران در المپیک ـ جهان و آسیا بدرخشد سکان و رهبری فدراسیون کشتی را می بایست به ایشان بسپاریم .


راهخدا میرزاوند ـ قهرمان سابق کشتی کشور

از فرصت می خواهم استفاده کنم و با حمایت خود از دکتر حمید بنی تمیم که در واقع از افق کشتی ایران است از جامعه ی کشتی ؛ آنهایی که دستی در کار دارند ، آنهایی که در روز انتخابات تأثیر گذار هستند می خواهم که با انتخاب دکتر حمید بنی تمیم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ، آینده ی کشتی این کشور را بیمه نمایند .

حبیب کاکاحاجی قهرمان کشتی و پهلوان اخلاق اسبق شهرستان دزفول در مسابقات کشوری

در دوره ی تصدی دکتر حمید بنی تمیم چه زمانی که نایب رئیس و چه زمانی که سرپرست فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی بود  دذر  گام اول توانست تعامل  را بین استان ها برقرار نماید و به نحو مطلوبی این کار را انجام دهد .

گواه این موضوع  مصاحبه ی روئسای هیئت های کشتی استان های  « گلستان و سیستان و بلوچستان » است که گفته اند از زیر آمده است :

اصغر ثمربخش رییس هیات کشتی مازندران گفت: حمید بنی تمیم در مدت سرپرستی فدراسیون علیرغم تمامی تنگاها و مشکلات اقتصادی برای موفقیت کشتی ایران مردانه ایستاده است و تمام هم و غم خود را بزرگی کشتی بکار برده است.

اصغر ثمربخش در مورد برگزاری جلسه سمینار روسای هیئت های کشتی سراسر کشور گفت: قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در چین؛ و قهرمانی تیم های ملی زیر ۲۳ سال در آسیایی مغولستان و نایب قهرمانی تیم امید در جام جهانی روسیه نشان دهنده عملکرد مناسب بنی تمیم در دوران سرپرستی فدراسیون کشتی است.

وی ادامه داد:‌بنی تمیم خودش در جلسه سمینار روسای هیئت های کشتی اعلام کرد برای ورود به انتخابات با توجه به جایگاه سرپرستی تابع تصمیم روسا هیئت ها است و در نهایت مجمع کشتی پس از رای گیری تصمیم گرفت که در صورت حضور ایشان در انتخابات فرد مد نظر وزارت ورزش برای سرپرستی برای تایید به مجمع فدراسیون معرفی شود.

وی تصریح کرد: بنی تمیم تا ۱۵ اردیبهشت ماه بعنوان سرپرست فدراسیون فعالیت می کند و در صورتی که همچنان تمایل به کاندیداتوری داشته باشد پس از آن فرد واجد شرایطی که بنظرم بهتر است یکی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان باشد بعنوان سرپرست معرفی شود تا شایبه ها برای تمامی کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی از بین برود. برخلاف برخی اخبار منتشر شده اصلا بحث برکناری بنی تمیم مطرح نیست و فقط مدت شش ماهه سرپرستی وی طبق اساسنامه به پایان می رسد.

ثمربخش خاطر نشان کرد:‌درخواست ما از وزارت ورزش و جوانان این است که برای ایجاد آرامش برای تیم های ملی کشتی هر چه زودتر انتخابات فدراسیون برگزار شود تا ورزش ملی کشور با ایجاد ثبات مدیریتی درالمپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق باشد.

وی در پایان از برخی بداخلاقی ها در انتشار صورت جلسه سمینار روسای هیئت های کشتی سراسر کشور که در جلسه مذکور تاکید شد، به هیچ عنوان رسانه ای نشود ابراز تاسف کرد.

عادل شاهسونپور ؛ رئیس هیئت کشتی سیستان و بلوچستان در حمایت از نحوه  ی مدیریت حمید بنی تمیم گفت : با عرض سلام وتبریک به مناسبت پیروزی های ارزشمند کشتی ازاد وفرنگی که مسلما نتیجه تلاش وزحمت مدیریت کشتی وکشتی گیران با غیرتمان بود با احترام به تمامی بزرگان کشتی.

جناب بنی تمیم وقتی حق به حق دار می رسد که همه اعضا در تصمیم گیری اخیر فدراسیون حضور میداشتند ویا کتبی رای شان اثر گذار بود وسهمی می داشتند ما چوب دوری از مرکز را می خوریم بعد مسافت ،اطلاع رسانی بد موقع ودیر نیز در نرسیدنم به مجمع موثر بود به هر حال خدا کند داشته بزرگ کشتی که همان اخلاق وحفظ احترام است با حواشی وتندی نظرات عزیزان از بین نرود.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست