03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۱۹3828

دیدار مدیر و اعضای شورای کانون بسیج ورزشکاران با نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11 روز پنجشنبه 19  اردیبهشت ماه 1398 به مناسبت هفته ی عقیدتی سیاسی و هم زمان با روز بزرگداشت شیخ کلینی و روز اسناد ملی و میراث مکتوب ؛ مدیر و اعضای شورای کانون بسیج ورزشکاران سپام ناحیه ی شوش با حجت الاسلام عباس دانیالی نماینده ی ولی فقیه  در سپاه دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ حاج رضا محمودخانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات روزه داران از درگاه خداوند سبحان ، هفته ی عقیدتی سیاسی را تبریک گفت و در اعضای به معرفی اعضای شورای کانون پرداخت .

سپس حجت الاسلام عباس دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شهرستان شوش کانون های بسیج را  بازوهای سازمان بسیج دانست  و گفت : ورزشکاران بسیجی یکی از ستون های مستحکم سازمان بسیج می باشد .


وی افزود :  یکی از رسالت ها وماموریت های مهم بسیج خدمت رسانی صادقانه وبی ریا به مردم است که بسیجیان در اقشار محتلف وارد عمل می شوند . در بحث سیل ؛ بسیجیان  بودند که مردم را از نگرانی درآوردند  ؛ بسیجیان ، روحانیون و گروه های جهادی سپاه  از همان ابتدا در کنار مردم بودند و با « ایجاد سیل بند ـ ترمیم سیل بندها ـ امدادرسانی ـ جابه جایی اموال مردم به مناطق امن ، انتقال مردم سیل زده به اردوگاه ها ـ تهیه و توذیع مواد غذایی و...» دین خود را ادا نمودند به طوری که سیل زدگان می گفتند « اگر این عزیزان نبودند ما را آب می برد » و در واقع  بسیج یک افتخار بسیار ارزشمند و مهم است که در سراسر جهان  نصیب ایران شده است .


نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در تکمیل سخنان خود اظهار نمود : در ماه مارک رمضان  بسیجیان با زبان روزه  و در این هوای گرم  به کمک رسانی به سیل زدگان  همچنان  ادامه می دهند و این عزیزان در حالی که می توانند  در شهر خود از خنکی هوا استفاده کنند  اما  از « شهر ـ خانواده ، کار و مال » خود می گذرند و به خوزستان می آیند تا  امدادگری به سیل زدگان را بدون وقفه  تا رفع کامل این مشکل ادامه دهند .

حجت الاسلام دانیالی در ادامه خاطر نشان نمود : تأسیس و تشکیل  بسیج به فرمان امام خمینی(ره)  از نعمت های الهی  است که به انقلاب اسلامی  هدیه شده است  ، بسیج در هر لحظه آماده به خدمت است  ، خداوند را شاکریم  جامعه ی ورزشکاران هم در میادین  ورزشی و هم در میادین خدمت رسانی  قهرمان بوده و مدال پهلوانی شایسته ی ورزشکاران ماست  که افتخار این مملکت هستند .

وی در پایان ضمن این که حاج رضا محمود خانی را به عنوان مدافع حرم یک بسیجی فداکار  ، خداترس و ولایی دانست ؛ از زحمات عباس کرم الهی خبرنگار جهادی و ولایی نیز قدردانی نمود و در این راستا تصریح نمود : عباس کرم الهی از معدود خبرنگارانی است که به صورت آنلاین علاوه بر پوشش اخبار و رویدادهای شهرستان شوش ؛ کلیه ی اخبار مربوط به فعالیت های گروه های جهادی سپاه ناحیه ی شوش را بدون کوچکترین چشم داشت پوشش داد که جا دارد به نوبه ی خودم از این برادر ارزشی قدردانی نمایم .

شایان ذکر است قبل از این جلسه مدیرکانون بسیج ورزشکاران و اعضای شورای این کانون جهت هماهنگی های لازم و تنظیم تقویم برنامه های سال 1398 در دفتر کانون واقع در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان شوش جلسه ای را برگزار نمود .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست