04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۲۲3838

بازدید مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه شوش از سالن صالحین شهرک بهرام

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 18 روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه 1398 حاج رضا محمودخانی مدیر کانون ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش با حضور در سالن صالحین شهرک بهرام از چهار کشتی گیر که در سال های قبل در مسابقات استانی چهار مقام سومی را کسب نموده اند تجلیل نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ مسلم مریدی مسئول ورزش پایگاه  مقاومت بسیج شهید علی خوردکه ضمن خوش آمدگویی به مدیر کانون بسیج ورزشکاران و قدردانی از سپاه ناحیه ی شوش به خاطر احداث سالن ورزشی صالحین به نیازمندهای این سالن اشاره کرد و گفت : این سالن در حال حاضر سرویس بهداشتی ندارد و ورزشکاران و مربیان در صورت نیاز می بایست  لباس عوض کنند و به خانه بروند و دوباره به سالن بیایند که این در شأن ورزشکاران نیست .


وی افزود : نبود سیستم سرمایی ـ آبسرکن ـ و سیستم نوری به اندازه ی کافی از دیگر نیازمندی های این سالن است که انتظار می رود مسئولین به یاری ما بیایند و در رفع مشکلات همکاری کنند .

سید اسماعیل موسوی فرمانده پایگاه مقاومت  بسیج شهید علی خوردکه ی شهرک بهرام ضمن قدردانی از پیگیری های حاج رضا محمودخانی مدیر کانون ورزشکاران از رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش اظهار نمود : رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان قول مساعد داده که یک دستگاه کولر اسپیلت در این سالن نصب کند اما انتظار داریم با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و از آنجایی که در ماه مبارک رمضان به سر می بریم نسبت به نصب کولری که قولش را داده تصریح نماید .


وی آب آشامیدنی را یکی دیگر از نیازمندی های این سالن دانست و گفت :لوله ی اصلی انشعاب آب یک خیابان با این مکان فاصله دارد و ورزشکاران برای شستشو و حتی نوشیدن آب گرم در مضیقه هستند و می بایست برای هر تمرین آب معدنی خریداری کرده که به هنگام افطار کشتی گیران با مشکل مواجه نشوند .

سید اسماعیل موسوی در پایان از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خواست تا گزارش نیازمندی های این سالن را دقیق منعکس نماید  شاید مسئولین با خواندن این گزارش آستین همت را بالا زده و در رفع نیازمندی ها ما را یاری نمایند .

در پایان به همت حاج رضا محمودخانی به « علی دیناروند ـ ابوالفضل دهلی ـ مهدی داودی و علی آرین » که در سال های گذشته در اوزان مختلف موفق شده بودند چهار عنوان سومی را در مسابقات کشتی فرنگی استان خوزستان کسب نمایند لوح تقدیر و وجه نقذ اهدا شد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست