04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۵۲۹4437

عیادت سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از مدافع حرم در بیمارستان نظام مافی

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با حضور در بیمارستان نظام مافی از مدافع حرم ، جانباز شیمیایی ، مدیر کانون  ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش عیادت نمود .

ساعت 20:15 دقیقه جمعه 29 مردادماه1400 دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با دکتر مقدمیان مدیر داخلی بیمارستان  نظام مافی از ستوان یکم پاسدار رضا محمودخانی عیادت نمود .

 

بنا به گفته ی دکتر عارف وضعیت  رضا محمودخانی نسبت به صبح امروز رو به بهبودی است و این از دعای خیر شهروندان  عزادار اباعبدالله الحسین(ع) است اما تا بهبودی کامل این پهلوان ورزشکار همچنان نیاز به دعای شهروندان می باشدتا به حق این ماه که ماه پیروزی خون بر شمشیر است هم رضا محمودخانی و هم سایر بیماران بستری در این بیمارستان بهبودی خود را به دست آورند .

 

وی در ادامه از کادر پزشکی و پرستاران این سفیران سلامات در بیمارستان نظام مافی قدردانی نمود و اظهار داشت : سفیران سلامت تا کنون در این جبهه با  نثار بهترین سرمایه ی خود که جان با ارزش آنها باشد همانند رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس از هموطنان  پرستاری کردند تا شهروندان همچنان با نشاط به زندگی ادامه دهند لذا جا دارد از این قشر که شبانه روزی مراقبت و پرستاری از بیماران کرونایی خصوصا ستوان یکم رضا محمودخانی و مهندس غلامعباس کرد معاونت سابق شهردار شوش را بر عهده دارند تشکر و قدردانی به عمل آورم .

 

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در ادامه به شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی را توصیه نمود و در این راستا یادآور شد : شهروندان برای حفظ جان خود و خانواده و همچنین دیگر افراد جامعه  تا جایی که مقرور است از خانه بیرون نروند و حتی المقدور وقتی که بیرون می روند حتما از ماسک استفاده کنند و از تجمع های دورهمی خانوادگی بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی پرهیز کنند تا به امید خدا موج پنجم را با کمترین تلفات پشت سر بگذاریم .

 

شایان ذکر است دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به خاطر رفاه حال خانواده ی رضا محمودخانی اجازه ی عکس گرفتن را نداد لذا از عکس آرشیوی در این خبر استفاده شده است .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست