09282024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۳۱۵5124

اجتماعی

اجراي طرح امنيت محله محور و پاکسازي مناطق آلوده در شوش

فرمانده انتظامي شوش از اجراي طرح امنيت محله محور با رويکرد پاکسازي مناطق آلوده در سطح شهرستان و محله های کم برخوردار خبر داد.

به گزارش شوش نیوز و به نقل از  خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ « محمد محمدي نسب» در تشريح اين خبر اظهار داشت: طرح امنيت محله محور و ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف پاکسازي مناطق آلوده و برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنيت اجتماعي در سطح حوزه استحفاظي اين شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح که برگرفته از مطالبات عمومي مردم بود، با حضور کليه مأموران انتظامي و پليس هاي تخصصي اين فرماندهي در 3 نقطه از محلات جرم خيز اين شهرستان با اقدامات تخصصي و اطلاعاتي، تعداد 17 متهم شامل: 13 سارق موبايل قاپ، سيم برق و موتورسيکلت،خودرو، منزل، اماکن دولتي، 4 نفر حامل سلاح غير مجاز با هماهنگي مرجع قضايي در چند عمليات مختلف و ترکيبي دستگير و 16 نفر معتاد متجاهر را جمع آوري کردند.

 سرهنگ محمدي نسب اظهار داشت: ماموران پليس در بازرسي از مخفيگاه متهمان تعداد 20 قبضه سلاح جنگي و شکاري، تعداد 4 دستگاه موتورسيکلت، 3 دستگاه گوشي موبايل مسروقه و مقداري ابزارآلات سرقت سيم برق کشف کردند.


فرمانده انتظامي شهرستان شوش با بيان اينکه متهمان دستگير شده به همراه اموال مکشوفه به پليس آگاهي و اطلاعات منتقل و تحت تحقيقات مي باشند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گريز مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن به پليس  اعلام تا نسبت به شناسايي و دستگيري آنان اقدام شود.

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست