05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۱۸1169

آغاز پروژه تخریب ساختمان قدیم و ساخت بنای جدید مسجد امام حسن (ع) عمله سیف

احمد معین ـ خبرنگار شوش نیوز

شهرک عمله سیف (شهید دانش) در شمال شهر شوش با قدمت بیش از صد سال واقع شده است . مسجد این محل در سال  1349 با همت اهالی و خیرین بنا شده  و تنها مأمن مومنین بوده است . 

 

 

 

 

این مسجد با گذشت بیش از چهل سال از قدمت آن به علت فرسودگی و ترکهای متعدد در ساختمان آن به سبب زلزله های متعدد در منطقه و عدم ایمنی در ساختمان شرایط لازم را برای انجام مراسم دینی و اجتماعی ندارد و بیم آن می رود با کوچکترین لرزشی ، حادثه ای جبران ناپذیر رخ دهد ، لذا هیئت امنا مسجد با اجازه و همکاری امام جمعه محترم ، فرمانداری ، بنیاد مسکن ، اداره اوقاف و امورخیریه ، اداره ارشاد اسلامی شهرستان، شورای محل ، دهیاری و اهالی و خیرین تصمیم به تخریب این مسجد گرفتند و قصد دارند به مدد خدای متعال ساختمانی جدید بنا کنند.         

 

حجت الاسلام زارعی امام جماعت مسجد امام حسن (ع) ، در مصاحبه ای کوتاه  به خبرنگار شوش نیوز، گفتند : ما این پروژه را با توکل بر خدا و اندوخته ای که داشته ایم شروع نموده ایم و قولهایی از طرف مسئولین به ما داده شده است که امید واریم به عهد خود وفا کنند ، همانطور که می دانیم ساخت مسجد باقیات و صالحات است ، از کلیه مومنین ، خیرین و کشاورزان از سراسر کشور ، کسانی که به دنبال اجر معنوی اند ، کسانی که مفهوم "کل مثقال خیره یره " را با گوش جان شنیده اند، انتظار داریم در این کار خیر مشارکت کنند و ما را در به ثمر رساندن این پروژه عظیم یاری برسانند.       

                              

 

از همکاری کلیه مسئولین شهرستان شوش ، فرمانداری ، بخشداری ، امام جمعه محترم ، ارشاد اسلامی ، بنیاد مسکن و... تقدیر و تشکر می کنم و شماره حساب سیبا بانک ملی  0345608335002 به نام مسجد امام حسن (ع)  جهت جمع آوری کمک های مردمی فراهم شده که از هم اکنون منتظر شما هستیم . در پایان از سایت شوش نیوز به خاطر پوشش خبری این موضوع تشکر می کنم.


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست